Hai, Volgend jaar, als de baby is geboren, willen wij een midweek in een huisje overnachten. Normaal gesproken zijn wij van camping maar dat zie ik niet zitten.met een kleintje in april..zijn er tips?? Graag met zwembad en leuk restaurantje Liefs
Daar is zoveel keuze in. Huisjes van Landal bijvoorbeeld, zij hebben ook speciale newborn huisjes. Of een accommodatie op een camping. Het is maar net waar je naartoe wilt en wat je zoekt.
Zou ook voor Landal gaan en dan kan je zelf zien wat voor park je wil, waar, en wat voor huisje, welk zwembad enz. Zelf heb ik ook wel eens een campingbedje meegenomen maar ook regelmatig gehad dat er of een ledikant staat of een campingbedje.
Wat wil je zelf? Overdekte plaza, dan ga je voor centerparcs sommige landals hebben ook wel een plaza maar veel ook niet. wat is je budget Wil je natuur, zee, steden? er zijn vele kinderbungalows waarbij je een ledikant, commode babybadje kinderstoel box krijgt zeker de moeite waard Zwembaden landal zijn klein maar niet geheel geschikt voor kleine kids qua temperatuur centerparcs heeft vaak ook babyzwem uurtjes
https://www.hofvansaksen.nl/resort/accommodaties#filter:eyJzdCI6OTI1fQ== Hof van Saksen heeft speciale newborn huisjes...mooie omgeving...ook heel fijn bij minder weer!
Wij willen in april gaan. Wat ik leuk vind is dat er een restaurantje op het park is. En een zwembad, hoeft niet groot maar wel leuk voor een middagje (of meerdere momenten) te zwemmen. Het maakt niet zoveel uit waar het is, zee, bos. Wat wel leuk is is dat er een stadje ofzo in de buurt is, maar dat is Al gauw.. We willen een midweek gaan en max 400 euro uitgeven.
Heb je geen 50% kortingsbonnen van cp gehad in één van de boxen? Voor 400 euro kan je dan vaak wel een leuk huisje vinden buiten de schoolvakanties.
Landal Aelderholt is heel leuk en wij zijn pas bij Landal de Vers geweest, mooie bosrijke omgeving en heerlijke huisjes Van Centerparcs heb je ook Parc Sandur en is ook wel een aanrader