Iemand ervaring met een volgend kindje juist later voelen? begrijp er eigenlijk niets van.... eerste voelde ik met 17w 3d tweede met 12w 3d.. derde met 10w 3d.... en nu nog niets.... ik WEET dat ik theoretisch gezien nog niets hoef te voelen... maar vind het zo vreemd... De placenta ligt aan de voorkant, maar dat had ik bij 1,2 en 3 ook.... Verder laat mij de volgende gedachte niet los... bij de 12 weken echo, wilde de echoscopist zorgen dat de kleintje goed zou gaan liggen.... maar het kleintje kon niet zo goed draaien, omdat het in de navelstreng lag gerold.... Nu heb ik opeens zo'n beeld voor me, dat het kleintje zowat vastgebonden in de navelstreng in mn buik ligt.... wie stelt me wat gerust... en voelde het opvolgend kindje juist ook later.. dan het kindje(s) ervoor...
ik weet dat ik mijn eerste kindje rond de 17 weken voelde. En ook al zeggen ze dat je een 2de vaak eerder voelt, naja het was echter pas week 25 dat ik dit kindje voelde bewegen. Nu ligt mijn plancenta ook op de voorwant dus tja daar moeten ze wat meer kracht voorzetten. Misschien is dat bij jou ook wel het geval. Maar wat vroeg dat jij je kindje (s) rond die tijd al voelde...
Dacht ook (zeker bij nr 3) dat het helemaal niet mogelijk was.... maar elke keer als ik rustig in bed lag... of op de bank... was het raak... soms zelfs na "tikken" op mn buik..... mn vriend voelde het ook al vlug terwijl dat ook vaak langer op zich laat wachten... daarom maakt me dit gewoon beetje ongerust..... (zie je maar weer dat het elke zwangerschap wel weer iets is, om wat ongerust over te maken... )
Hier nog eentje! Dochter voelde ik met 21 weekjes maar tot op heden geen schopjes te bekennen hoor. Tijdens de 20weken echo zag ze dat mijn placenta over mijn hele buikwand ligt dus het kon nog wel even duren. En ik had nog wel zo gehoopt dat het dit keer sneller ging ..