Wij hadden ook een kennis ( ze woonde een paar huizen verderop) Ontzettend lief mens, ze vond het al leuk dat ik haar speciaal had gevraagd, ze had rondom mijn uitgerekende dag allemaal vakantie dagen opgespaard, en geregeld met het kraamcentrum dat als ze net 2 dagen naar een gezin was, en ik beviel, ze werd overgenomen door een collega en dan kwam ze bij mij. Gelukkig hoefde dit niet, en beviel ik netjes op een datum dat ze wel kon. Het was superleuk! ze kookte ook voor ons, en maakte allemaal fruitcocktails, of fruitshakes, ook voor mijn man. Ze hielp goed met de borstvoeding, en kwam sávonds nog even om het hoekje kijken of het goed ging. Graag zou ik bij een evt volgende haar weer willen, maar ze heeft een ontsteking aan het ruggemerg gehad, en zit in een rolstoel. Ik hoop dat alles weer goed komt, dat verdiend ze echt.
HOi Hoi, Ik heb goede ervaringen gehad met mijn kraamzorg. Door de keizersnede had ik moeite met borstvoeding geven. In het ziekenhuis hadden ze minder tijd voor me dus toen ik thuis kwam heb ik gezegd dat ze verder niets hoefde te doen als mij helpen bij het geven van borstvoeding. Dus volgende keer weer voor mij. Groetjes Karin
Mocht ik zwanger raken en bevallen zijn dan komt mijn moeder kramen...die is 20 jaar kraamverzorgster geweest... Dus lekker makkelijk...en een bekende...
Ik miste mijn kraamhulp zo, toen ze weg was. De kraamorganisatie waar ik bij zat, zijn nog van het oude stempel. Heerlijk. Ik moch dus echt niks en mijn man ook niet. Kreeg lekker ontbijtje en lunch. 's middags een heerlijke fruitcoktail. Ze verzorgde mij en mijn dochter, maar zorgde ook voor het huishouden. Zelfs de aardappelen werden geschild.
Exact, ik ook! Morgen is de laatste dag dat mijn 2e kraamverzorgster er is en ik mis haar nu al! IK ben te spreken over de beide kv die ik heb gehad. Wat een topdames, en wat hebben zij me goed geholpen! Ze hebben zoveel gedaan met verzorging van Elena en mij en in ons huishouden wat ik enorm waardeer. Maar vooral voor hun morele steun, omdat de bv niet lukte en ik emotioneel was, zal ik hun altijd dankbaar zijn! Mijn 2e kz is zeker ook een kletskous en ze vertelt ontzettend veel over zichzelf, maar dat vind ik alleen maar leuk en gezellie Volgende keer zal ik ook zeker weer bij Yunio en zeker weer het volledige aantal uren afnemen.
Hmmm, ik weet het nog niet! :-k Het schoonmaken en strijken was wel handig, maar ik houd er niet zo van iemand die uren lang in m'n huis bezig is. Bovendien heb ik geen minuutje in bed gelegen toen ze er was, ik was liever gewoon op en lekker bezig. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon minder uren vraag, ik had nu 22 uur verdeeld over 4 dagen en dat was MEER dan genoeg. Het lijkt me wel lekker om 's ochtends 2 uurtjes kraamzorg te hebben en dat ze dan weer vertrekt
Geen kraamzorg ? Daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Ow wat was ik blij dat er zoiets als kraamzorg in Nederland bestaat. Ik heb 10 dagen lang 8 uur per dag kraamzorg gehad. En dit was eigenlijk nog te kort. Ik kon de eerste 2 weken dan ook niet lopen of zitten en moest dus al geholpen worden om naar de wc te gaan. Op de laatste dag van de kraamzorg heb ik Estelle voor het eerst een paar seconde in het badje gedaan....Ik zou echt niet weten wat wij zonder haar moesten. Ik kan me er gewoon echt niks bij voorstellen dat sommige van jullie zich al zo goed voelden na de bevalling. Dus JA, de volgende keer weer kraamzorg!