wij hebben hier ook hetzelfde... Sinds vorige week hebben we ook fysio en nu doen we elke dag wat oefeningen. Hij moet vaker op zn buik liggen en ook meer op zijn zij liggen/spelen. Ik maak me er verder niet druk om want ik heb het gevoel dat het wel goed komt. Wat zegt jou gevoel? Liefs Inger
heel moeilijk wat mijn gevoel hierin is, soms heb ik echt het gevoel dat er iets is maar lang niet altijd, het verschilt dus. de hypermobiliteit is wel met zekerheid vastgesteld, bedankt voor de info daarover, daar ga ik me absoluut even over inlezen, ik dacht namelijk dat dat gewoon je lichaamsbouw is en geen reden tot verlate ontwikkeling of zo en daarom heb ik er verder niks mee gedaan. volgende week krijg ik de bloeduitslagen en de uitslag van het EEG, hopelijk valt het allemaal mee en is ze gewoon alleen langzamer omdat ze hypermobiel is en eigenwijs
bedankt, lief van je, het komt inderdaad vrij weinig voor dat een kindje met 11 maanden nog niet omdraait, laat staan zit en/of kruipt. ze gaat ook naar het KDV en ziet daar ook leeftijdsgenootjes kruipen en tijgeren maar ze doet ze niet na, ook niet qua gedrag, daar maak ik me weleens zorgen om ook omdat ze ons niet nadoet.
nou ik weet in zoverre meer dat we weten dat ze astma heeft en een nierafwijking, wat het is en waar het vandaan komt schijnt nogal moeilijk te zijn om dat precies te weten te komen. waarschijnlijk horen we in mei!! pas meer en tot die tijd zullen we het ermee moeten doen. arm kind, ik wil haar zo graag helpen, dat er wat is dat heb ik al geaccepteerd maar wil nu ook wel weten wat precies de behandeling moet worden zodat ik haar kan helpen en er rekening mee kan houden. ik vreet me op zo langzamerhand, die onzekerheid is erger dan de kwaal.
meid wat erg voor je dochter! En voor jullie natuurlijk ook! wat een onzekerheid. Jullie kunnen niks doen in de tussentijd? Hoop dat jullie in mei meer weten en dat er wat aan te doen is. Heel veel succes en sterkte voor jullei en jullie meisje