Hoihoi Gistermorgen voor het intake gesprek bij de verpleegkundige geweest bij Isala Zwolle . Het was een fijn gesprek de klik was er wel tussen ons dat vindt ik ook heel belangrijk ! Kreeg uitleg over hoe het straks allemaal gaat als ik weer met de nieuwe cyclus begin wanneer ik wat moet gaan doen ....poeh is heel wat anders dan prikken voor een iui ! Ze hoefde dus ook geen instructie te geven voor het prikken want dat weet ik nog wel van het prikken voor de iui . Het verschil nu is dat ik 2 injectie's moet doen ipv 1 en de eenheden ook hoger zijn ipv 75 nu 225 ! Decapeptyl en menopur en als het er allemaal goed uit ziet dan moet ik 10.000 pregnyl spuiten . Het worden weer weken met de agenda in de aanslag en regelmatig ritjes naar Zwolle . Ze heeft ons ook even de kamers laten zien waar het allemaal gaat gebeuren .
Het is inderdaad heel wat anders. wij hebben net de eerste ivf gehad en zitten de laatste dag op het wachtbankje voor de test. Ik moet zeggen dat ik het minder erg vond dan de i.u.i behandelingen. je bent hier veel actiever mee bezig, alleen de wacht weken zijn killing. ik wens je heel veel succes. ik hoop dat jullie snel mogen starten.