Hallo , Ik heb al in het verleden vaker wat over me zoontje geplaatst dat er veel zorgen waren. Hij is inmiddels 8 maanden oud en het slapen op zich gaat nu verder prima ! Maar toch blijven er de zorgen over zijn ontwikkeling. We hebben 2x in de week nog steeds fysio. Hij kan wel op zijn buik liggen en zijn hoofdje omhoog houden g, Kan omrollen naar zijn zij en het omrollen naar zijn buik moeten we echt helpen en soms raakt ie dan in de paniek omdat ie niet weet hoe hij terug moet op zijn rug. Volgende maand is dan eindelijk de MRI scan. Ik zit er zo tegen op ! Maar ook weer blij als het achter de rug is ... Hij moet ook onder narcose er voor dus dat is ook gewoon eng en hij blijft waarschijnlijk 2 nachtjes ter observatie om te kijken wat hij daar wel of niet laat zien. Inmiddels zit ie nu ook al 1x in de week op het medisch kinderdagverblijf wat eind van de maand naar 2x per week gaat omdat ze hem toch meer willen zien. Ik heb echt soms van die momentjes als ik even alleen ben dat ik enorm zorgen over hem maak en vragen van heb ik iets mis gedaan ? Het is nu maar weer afwachten tot de MRI scan en gelukkig hebben we de 15de weer een afspraak bij de kinderarts. Sorry ik moest even van me afschrijven !
Goed dat je het van je afschrijft. Geen ervaring, maar wil jullie wel veel succes/sterkte wensen. Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt!