één malige bloeding een paar dagen geleden

Discussie in 'Miskraam' gestart door chellie, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chellie

chellie Lid

26 nov 2008
    30
    0
    0
    Vraagje:

Afgelopen zondag ging ik naar het toilet, vagina afvegen voor de plasdruppels en ja helder rood dun bloed, twee papiertjes, buikkramp, na 10 minuten weer naar de wc, een paar druppels bruinig spul en vervolgens helemaal geen bloedverlies meer gehad. Voel me nog zwanger, komt doordat je hormoontjes blijven, de gehele week een beetje zeurende buik, maar dat zijn ook de darmen heb ik gemerkt, als ik een windje laat (sorry) dan is de lichte pijn weg. De dokter zegt dat ik mij niet druk over dit moet maken, hebben veel vrouwen, hij heeft de verloskundige gebeld en deze zei dat ik mij ook niet druk moet maken en dat ik pas 19 januarie op echo hoef te komen en 5 januari haar eerste consult. Ik heb aan verschillende mensen gevraagd wat dit kon zijn, nu heb ik dus al 4 vrouwen gehoord die dit in hun zwangerschappen ook hebben gehad, sommige bloeden maanden en al hun kindjes zijn gezond geboren, toch blijf ik erg onzeker omdat ik bang ben dat het afgelopen zondag toch een miskraam was, durf me niet meer zwanger te voelen, lijkt wel schijnzwanger, of mag ik toch hoop blijven houden?
    Ik heb nu een zeurende pijn zo'n 2 cm boven het schaambeen, trekt naar links en rechts tot de heupen en daar 3 cm boven ook de gehele baan, niet heel pijnlijk ofzo, nee zeurend en trekkend. Die bovenste dat lijken voor mij de darmen te zijn.
    Een heel verhaal en ik hoop heel veel reacties!

Bedankt alvast!

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    kan nergens lezen hoe lang je zwanger bent?
    ja bloedingen krijgen zoveel vrouwen,wat niet hoeft te betekenen dat het slecht is hoor,dat vershcilt
    hoe ervaart men pijn,de ene noemt het kleine krampjes,de ander zegt dood te gaan van de pijn bewijze van
    ik trok aan de bel,als je het echt niet vertrouwt

3. chellie

chellie Lid

26 nov 2008
    30
    0
    0
    Ik ben 6 weken zwanger, ze noemen dat in de zevende week toch?

Hoe kom ik aan zo'n mooi blokje waarop staat hoelang je zwanger bent?

Heb aan de bel getrokken, maar die zagen er geen gevaar in, hebben zoveel vrouwen zei zowel de dokter als de gyne.

4. chellie

chellie Lid

26 nov 2008
    30
    0
    0
    Ik heb dat balkje al gevonden, zoals je ziet!

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja klopt,vele vrouwen hebben het of gehad
    ook ik,bij me 2 vorige zwangerschappen
    en bleek innesteling te zijn of gesprongen adertje
    alles is mogelijk,maar als je niet vergaat van de buikkramp en het bloeden is gestopt al weer,kan je er vanuit gaan dat het goed zit hoor
    snap je bezorgheid goed

ja balkje gevonden zie ik :D

6. chellie

chellie Lid

26 nov 2008
    30
    0
    0
    Bedankt Inimieni, stelt me weer gerust, iets meer dan, angst blijft, maar jah, ook als je geen rare dingen beleefd, toch.

Waren die bloedingen bij jou dan ook zo rond de 5de 6de week? En ook gewoon twee keer wc papier veegjes en daarna niets meer?
    Ik blijf wel mijn hele 'kippenhok' voelen, een beetje zeurend, maar niet heftige pijn hoor!

Hopen dat het inderdaad gewoon maar een kleine bloeding was en meer niet.
    Bedankt voor je reactie, erg lief van je

7. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja bij me oudste was ik zelfs wel 3weken achter elkaar ana het bloeden,best heftig bloeden ook,maar toch bleek alles in orde
    me jongste had ik ook rond de 5de of 6de week een bloeding,na ja ,bloeding,niet echt heftig,meer idd met afvegen wat druppeltjes
    maar ik had geen buikkrampen enzo verder,en hij huppelt hier vrolijk rond en is al 6lentes jong :D
    heb na me jongste wel 4miskramen gehad :(
    en nu ist allemaal in orde tot de dag van vandaag,en ga ervanuit dat het ook goed zit,2echo,s gehad en alles lag op schema enzo :confused:
    dus snap je bezorgheid wel hoor,ik ben/was bij deze zwangerschap ook enorm bang,maar nu het goed zit,word me angst wel minder elke week,gelukkig
    probeer te genieten van je zwangerschap,en als je echt heftig buikkramp krijgt en je vertrouwdt het niet,bel dan je arts of vk of je gyn gewoon op
    doen hoor ;)

bloed hoeft niks ergs te zijn,zolang het maar niet met scheuten eruit komt,en zolang je maar niet krom ligt van de buikpijn

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik heb bij mijn eerste ook helderrood bloedverlies gehad, meerdere malen zelfs, ook daar is een gezond kereltje uit gekomen;)
    Misschien heb je met plassen iets druk gezet en is daardoor een vaatje geknapt.
    Als het foute boel was had het al lang doorgezet of je had wel iets anders "verkeerds"gemerkt.
    Maar ik weet het, het blijft gewoon ontzettend spannend die eerst tijd en als je dan ook nog wat bloedverlies hebt wordt het nog spannender.
    Maar probeer het wat los te laten;)

Suc6!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb al een paar dagen last van bruin verlies. Het begon met een beetje bij afvegen en dan weer een dag niks,dan weer een klein beetje bloed,dan weer een dag niks en zo blijft het vanaf dinsdag doorgaan... Heb de gyn gebelt en ze zei dat als er geen heftig vloeien komt en erge buikpijn kan het een innesteling zijn of een bloedvat wat gesprongen is. Ik ben erg onzeker ook omdat ik al ons zoontje heb verloren en in spetember een miskraam met 6 weken..maar probeer me gedachten positief te houden,er zijn zoveel vrouwen die bloeden tijdens zwangerschap,zolang het maar niet op ongesteld zijn gaat lijken en je enorme buikpijn krijgt.
    Ik ben blij dat dit forum er is dan kan je lekker je vragen stellen en lezen hoe het met andere vrouwen vergaat en hoe ze hun zwangerschap beleven en wat ze meemaken.
    Meiden allemaal succes en hopelijk blijft ons kindje lekker zitten waar het zit en goed groeien!
    Fijn weekend verder

Liefs Mariska

10. bwandeling

17 nov 2008
    5
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik vorige week maandag iets bloed verloren helder rood denk 4 grote druppels.
    Dag erna bruin/rood toen helemaal niks meer.
    Vnadaag 9 dec echo gehad was allemaal in ore.
    Ze zeiden wel kan wezen dat je bloedverlies krijgt maar niet bang zijn is ver van hij/zij vandaan.
    pfff wat ben ik opgelucht hoef dus niks te zeggen.

Deel Deze Pagina