Wat moet ik denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sissi, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sissi

sissi Lid

11 feb 2008
    11
    0
    0
    Goedemorgen dames, ff me erhaal kwijthoor :( :( Het zit nlzo had afgelopen donderdag me nod, maar tot op heden nog niks.
    Maar heb toch een krampen of ik elk moment die :evil: kan krijgen.
    Nu heb ik woensdag <eigenwijs> een test gedaan, na ongeveer 10 min denk een duidelijke streep te zien, volgende dag weer en ook weer na een tijdje een lichte streep.
    Beide waren van kruidvat.
    Nu vrijdag een gedaan van da negatief :cry: dat dacht ik...
    Nu vanmorgen weer een gedaan van kruidat wederom weer een lichte streep.
    Jongens wat moet ik nu hiervan denken he!
    Ik weet het niet, heb besloten geen test meer nu te doen, want ik maak me eigenlijk helemaal gek..
    Hoop dat jullie me wat raad kunnen geven.
    Alvast een fijn weekend..

2. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Een licht streepje betekent ook dat je zwanger bent hoor! Maar ik begrijp van je dat je afgelopen vrijdag maar 1 streepje had, en dat de testen op woensdag, donderdag en vandaag positief waren. Ik zou je dan toch maar voorzichtig willen feliciteren! Het zou kunnen dat de test van DA iets minder gevoelig is dan die andere testen. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen, je test zou dan duidelijker moeten zijn.

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ben het eens met Beep.
    Doe over een dag of drie nog een test. En dan huppakkee naar je HA om bloed te trekken!
    Alvast héél voorzichtig gefeliciteerd ;)

4. sissi

sissi Lid

11 feb 2008
    11
    0
    0
    beste beep.

Nou ik hoop het echt we zijn al ff bezig en heb al een meid van 3 maar ben zo onzeker he
    Omdat ik ook die krampen zo voel heel lastig dit..
    Nou laat het weten, bedankt voor de snelle reactie..

groetjes

5. sissi

sissi Lid

11 feb 2008
    11
    0
    0
    ook tacha bedankt voor de reactie...

6. Een streep is een streep, denk ik. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!

7. poppy

poppy Actief lid

9 jan 2007
    120
    0
    0
    Ik heb ook een keer gedacht overtijd te zijn en van het kruidvat een test te doen, hele lichte streep. Volgende dag weer van kruidvat getest en wederom weer een lichte streep. Smiddags een andere test gedaan (matcare) negatief en smiddags werd ik ongi.
    Ik had de eerste keer dat ik zwanger was ook van kruidvat gebruikt en toen was de streep heel erg dik.
    Heb het idee dat testen van kruidvat erg gevoelig zijn.
    Zou over een paar dagen weer doen, en hopen dat het raak is.
    Ik ga in ieder geval geen kruidvat testen meer doen want ik kreeg hierdoor valse hoop.
    Groetjes Poppy

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik hoor wel vaak van valse testen van kruidvat ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan maandag met je urine. dan weet je het 100% zeker.

ik duim voor je
    groetjes kim

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Mss met een paar dagen een cb digitaal doen? Dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger. Geen gedoe met streepjes..

10. pooky02

pooky02 Lid

15 mrt 2008
    48
    0
    0
    Ik zou een paar dagen wachten en dan een cb test doen, die zijn duidelijk.
    Verder heb ik van meerdere mensen gehoord dat ongi krampjes rond je nod normaal zouden kunnen zijn en je het gevoel geven dat je echt ongi moet worden, maar dat dit niet altijd zo hoeft te zijn, dus....ik hoop voor je dat het positief is!

11. sissi

sissi Lid

11 feb 2008
    11
    0
    0
    Nou jongens ik hoop het ik wacht het af tot maandag en dan cbtest doen.
    Zolang me nod er nog niet is vind ik het prima alvast bedankt voor jullie reacties fijn weekend en jullie horen van mij

Groetjes

12. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi,

Ik zou ook een cb test doen, heb ik ook goede ervaringen mee. Kan letterlijk en figuurlijk geen streepjes meer zien. hihi...

Gewoon maandag even testen, maar ik denk dat een voorzichte felicitatie wel op zijn plaats is!

succes!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik weet niet welke testen je van de kuidvat heb?
    maar als het die 2 voor 5 euro zijn die had ik ook.. en heb 4 dagen achter elkaar testen gehad met lichte vage strepen pas de 5de test gaf een iets betere streep aan... en ik was(ben)wel zwanger....
    zal inderdaad ook even een digatale kopen anders...

heb je anders geen foto van de test kunne wij misschien even kijken?

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Dat had ik ook! Ik heb er toen eentje van clear blue gedaan en deze zei zwanger....dat is de enige manier om het helemaal zeker te weten!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Sissi

Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Hopenlijk blijven de rode :evil: weg en kun je maandag testen met een andere test. Ik zal voor je duimen.....[​IMG]
    Suc6
    Liefs Liena

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,
    Ik heb nu ook al twee keer getest met die test van kruidvat 2 voor 5,- maar allebei negatief. Zoals jullie kunnen zien ben ik al behoorlijk overtijd, maar durf niet te hopen omdat ik 30 januari een mk heb gehad en bang ben dat mijn ongi gewoon langer wegblijft. Heb nu alweer een hele tijd niet getest durf gewoon niet, erg he.

17. sissi

sissi Lid

11 feb 2008
    11
    0
    0
    Goedemorgen dames, nou had een test gedaan cb en wat zag ik ja hoor positief.. maar vanmorgen opgestaan met super veel krampenen bloedverlies denk dat het mis is gegaan voel me niet echt super nu maar moest het ff kwijt hoor.
    Voelde al niet zo heel goed met die krampen en zo bel morgen ff de huisarts en vragen hoe of wat..
    Succes jullie allemaal en zit niks anders op dan er weer voor gaan ja toch..

Groetjes sissy

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop dat het met de innesteling te maken heeft, dan kun je ook bloed verliezen.. Maar anders even de HA bellen, dan heb je wat meer zekerheid! Succes meis!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bel je wel de ha even meis dan weet je wat het is!

gr kim

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    pfoe sissi spannend..

ik zou wel even je huisarts bellen en het verhaal vertellen.

ik hoop dat alles goed is!

succes!

Deel Deze Pagina