De 13e moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Ze gaan een kijkonderzoek doen bij mij, maar ik weet echt niet wat het inhoud. 3 maanden geleden zei hij als het nog niet raak is dan moet je terug komen en ik hoopte en dacht dat ik niet terug hoefde te komen dus ik heb er niet over gevraagd wat die onderzoek in hield, daarom wil ik vragen of iemand op dit forum het weet. Me ei is elke maand goed, en de visjes van me ventje is ook goed, dus wie kan me iets meer vertellen. Ik word hier echt gek van, en ik ga me nu wel een beetje zorgen maken. Liefs Jolie
Ok dan word het dus een laprascopie (als ik het goed schrijf ?) moet je dus onder narcose. Heel spannend maar misschien wel de oplossing. Ze gaan kijken hoe verkleefd die ene eistok is. Succes!
hoi meid kan idd net wat natasja zegt een laparoscopie worden een kijkoperatie kunnen ze gelijk zien hoe het er allemaal uitziet succes meid
Dank jullie wel voor jullie snelle antwoord. Hebben jullie dat ook gehad? En weten jullie misschien wat ze daarna gaan doen. Me gyna zei dat 1 eistok gewoon goed is en dat ik wel op de normale manier zwanger kan worden. Zou ik dan een mankement in me lichaam hebben?
hoi meid wat ze daarna gaan doen weet ik niet dat ligt aan de uitslag ik heb zelf ook een laparoscopie gehad met een hsg en een leo behandeling misschien dat jullie hierna iui krijgen maar goed dat zal de gyn dan met jullie overleggen als het zover is en hij zal ook wel vertellen van te voren wat de bedoeling is als je een kijkoperatie krijgt succes
Nee ik heb die niet gehad. Maar geen mankement hoor zo moet je het niet zien. je kan idd goed zwanger worden met die ene eierstok. maar misschien vergroot het je kans met 2.
graag meid! Enne.. lekker dit als uitlaat klep gebruiken hoor! heb je af en toe gewoon nodig, er komt gewoon heel wat op je af!