Hallo lezers, Hier een jongeman van bijna 9 maanden oud! Dol op eten! Overdag krijgt hij zijn flessen, fruit, koek, soepstengel, en slaapjes. Zodra we aan tafel gaan bij het avondeten begint meneer te brullen. Geen verdriet, maar honger. Of we samen eten, hij alleen eet ( en wij later) in de kinderstoel, voor de tv niks helpt. Alsof het nier snel genoeg gaat. Hij brult alles bij elkaar tot het toetje aan toe. Als wij vervolgens beginnen met eten begint meneer weer. Alsof hij altijd maar honger heeft. Wat zou ik hier aan kunnen doen zodat we rustig kunnen eten. Tijdstippen maakt ook niks uit, en eet doet hij wel. Groetjes
Zo eentje hebben wij hier ook, ik kan zelfs geen koekje eten of een slokje drinken zonder dat meneer er met zijn grijpgrage handjes aan wilt zitten. Hij krijgt als wij gaan eten altijd zijn yoghurt en als dat op is en hij is nog niet tevreden dan is de soepstengel en de ontbijtkoek niet aan te slepen. Heb helaas geen oplossing voor je, lees dus even mee
Hier precies het zelfde lolliebol. Vind het lastig, moet ik hem bv omdraaien met de stoel zodat hij rustig word. Nu heeft hij vandaag zo snel zijn macaroni opgegeten en vervolgens komt dat er met uur weer uit. *klein beetje)
Samen eten of wanneer jullie apart eten, dat doen als hij slaapt. Hele stukken geven mocht je dat niet doen. Stukken pakken en kauwen duurt langer dan potjes leeg lepelen. Misschien wat meer geven? Eerst een normale portie en daarna nog extra groente? Komkommer, tomaatjes etc.. Dat mag altijd.