17 maart positief getest dacht toen zelf 4 weken te zijn. Bij 6 weken een echo geval alleen toen was er een vruchtzakje en dooierzakje te zien en de zwangerschap zou niet verder dan 5 weken zijn. Een week later (bij 7 weken) mocht ik terug komen en toen was er een vruchtje te zien van 5mm (6 weken) en een trage hartactie. Bij mijn dochtertje en zoontje klopte het hartje veel sneller op die termijn! Heeft iemand hier ervaring mee? De gyn was gematigd positief omdat er veel groei was geweest bij het kindje ten opzichte van een week ervoor. Ik zelf ben erg bang voor een miskraam. Verder geen krampen of bloedverlies
Jawel hoor en toen kwam het uiteindelijk ook goed gewoon een late innesteling. Hoop blijven houden😉 heel veel succes!
Niet zelf meegemaakt maar het klinkt inderdaad alsof je een late innesteling hebt en je dus korter zwanger bent dan je denkt. Met 6 weken is een trage hartactie op beeld helemaal niet vreemd, ik denk dat als je volgende week weer een echo zou doen je gewoon een mooi knipperlichtje zult zien. Wanneer mag je terugkomen?
Bedankt voor jullie reacties! Wat duurt de tijd toch lang als je in onzekerheid zit. Ik mag aanstaande donderdag weer terug voor een echo.
Helaas het hartje is gestopt met kloppen. Weer een mk! Je zou toch denken dat we na 2 mk's en 1 stil geboren kindje onze portie wel gehad zouden hebben
Oh wat rot! Hebben jullie al eens onderzoek gehad naar een eventuele oorzaak? 3 miskramen en een still born is wel iets te toevallig denk ik. Sterkte!
Bedankt voor jullie berichtjes. We willen zeker laten onderzoeken waar de mk's vandaan komen want we zien het niet zitten om dit keer op keer mee te maken. Ons stil geboren zoontje is de oorzaak van bekend hij is gestorven aan FNAIT maar inprincipe kan dit niet de oorzaak zijn van de mk's
Mijn eerste echo was rond 7 weken zwanger en daar was ook een trage hartactie te zien. Helemaal bezorgd natuurlijk.. ik had 2 maanden daarvoor een miskraam gehad en zag het al somber in. Tweede echo met 8 en halve week klopte het hartje al helemaal mooi maar was ik nog onzeker en zelf voelde ik me pas gerust na een mooie 10 weken echo