ooohhh hier al een heerlijk zonnetje en in de zon een graad of 13!! Kleine man is heerlijk buiten aan het spelen. Vanmiddag vieren we manliefs verjaardag in de speeltuinvereniging hier en de kids kunnen dus heeeeeeeeeeerlijk buiten spelen!
Ow dat lijkt me super als dat zo is. Ik ben wel toe aan een beetje mooi weer, ik ben dat saaie herfst weer ook meer dan zat.
Ohh heerlijk kom maar op met die heerlijke temperaturen!! Weg met het trieste weer, hallooooooooooo zon!!
Wat is het vandaag al heerlijk en prachtig weer zeg! Hier staan alle ramen wagenwijd open en straks lekker een flinke wandeling maken buiten.
nou daar geloof ik niks van, de verwachting is iets boven gemiddeld en dat betekend een graad of 14 tot einde van de maand.
Ooh laat het waar zijn! Ik verlang zó naar het voorjaar! de winter was lang en nat op twee weken na en ik heb er zo genoeg van!!!!!!!!!!!
Ja ja dat zal ! Op mijn verjaardag zonder jas in de korte broek Je geloof je zelf zeker. Eerst zin dan geloven. Mag hoor heerlijk!
ik wil eerst wel een lekker voorjaar eigenlijk i.p.v. die tropische temperaturen. Vind de lente het mooiste seizoen.
Yup helemaal mee eens. Van mij hoeft het niet warmer te worden in de zomer dan 28 graden. Warm genoeg Zit nu lekker in de tuin zonder jas een boek te lezen in de tuinstoel! Wel dikke trui nog aan. Ook al in de tuin gewerkt.
Ik heb ook net de tuin een beetje gedaan, maar gewoon in een tshirt hoor! En heet dat ik het had! Nu denk ik dat is sowieso wel snel in korte mouwen buiten loop, ik draag dus ook nóóit een jas, hooguit een vest.. Een paar weken terug in de Efteling, -10, hele dag buiten natuurlijk.. Maar ook dan trek ik geen jas aan hoor, ik vind dat zó vervelend zitten, ik voel me dan echt zo'n propje.
Vorig jaar had ik vanaf 1 april zw-verlof en toen was het flink heet ja! Ik leek wel een nijlpaardje met m'n dikke benen en m'n voeten waar zelfs geen slippers meer omheen pasten, hahaha. Van mij hoeft het niet zo warm en felle zon is ook niet echt mijn ding. Maar het weer van vandaag vind ik heerlijk hoor. Straks lekker fietsen richting strand met z'n drietjes. Gisteren en eergisteren ook al lekker gefietst. Ik voel me veel beter nu ik weer lekker beweeg