Dat was half april, dan wil ik,het wel geloven. Knmi geeft aan, 13/14 graden tot 28 maart met af en toe een uitschieter net als donderdag naar 15/16 graden
maar opzich is 13 graden ook lekekr hoor, zeke rmet het zonnetje, net mn balkon staan schrobben...heb alleen een dun vest aan...nou lekker warm hoor!! als het maar blijft stijgen ...voel gelijkw eer energie in mn lichaam..
Hier was het vandaag ook wel lekker weer! Alleen beetje koude wind. Mag van mij nog wel warmer worden! Ben het grauwe weer wel zat hier..
haha als het eind maart 30 graden wordt dan geef ik een barbecue op mijn verjaardag... wordt dan 30. Vandaag heerlijk weer, zat aan een strandje uit de wind en zonder jas had ik het gewoon warm. Maar volgens mij komt de voorspelling van de telegraaf niet uit als ik het zo zie op knmi site.
o 28 graden vind ik ook prima hoor... en dan wekenlang... aangezien ik nu geen werk heb ga ik dan elke dag met de kids naar het strandje hier in de buurt... of andere leuke dingen doen. Heerlijk in hun zomerkleding...
Vandaag was het hier ook super, mits een beetje uit de wind en in het zonnetje! Heerlijk, maar laat inderdaad eerst die lente maar komen. Kan zo genieten van die typische lentegeluiden: de eerste vogels, de kinderen die uitgelaten weer buiten spelen, ramen open, soms zonder jas naar buiten, elke dag met een zonnig gevoel wakker worden en leuke dingen bedenken om die dag te doen, lange dagen, langer zon..... jaaaa... heb er zin in! Vooral nu ons meisje echt bewust dingen meemaakt... heerlijk om dat gezichtje te zien bij iets nieuws. Gisteren was ze helemaal verbaasd dat er ook een achtertuin was.... alsof ze dacht 'is dat ook van mij?' haha
Geen 20 graden maar donderdag was het heerlijk weer zeker wel 15 graden kon de jas los . Ik moest de hele dag werken , maar was te vroeg s middags ben ik even op een bankje bij ons op het centrum gaan zitten heerlijk. Thuis gekomen alle was meteen gewassen en lekker buiten gehangen . Eerst zelf even buiten op balkon gezeten . Nu is het ook lekker buiten , we gaan straks lekker op de fiets naar mijn ouders .
Heerlijk!!! Laat de lente maar komen... Ik ben helemaal niet zo van de zomer, 28 graden vind ik veel te warm, maar ik kon niet wachten tot de kinderen weer fatsoenlijk buiten konden spelen. Nu kunnen ze hun energie tenminste weer kwijt, ipv binnen als gekken te schreeuwen en te rennen. Nu spelen ze tenminste weer op normaal geluidsniveau binnen...
hier heeft wel even de zon geschenen vanochtend maar ineens was die ook weg, wat een verschil dan he?? Hopelijk komt die vanmiddag weer terug, moppie is na het weer de afgelopen week verslaafd geraakt aan de speeltuin
Nou het is grijs hier vandaag.. MAAR ik ben allang blij dat het boven de 10 graden is en droog. Dat mag van mij zo blijven. Het lijkt er niet op dat het boven de 14 graden uitkomt hier. Af en toe een zonnetje staat erbij, dus ben dan al tevreden
Donderdag was goed weer he. Ik moest werken en in A'dam was het niet zo zonnig als bij mij huis helaas. Wat een schattig jurkje heeft Emma aan daar
hee debby, bekend jurkje Hier was het donderdag ook heel warm, wij waren op de kinderboerderij en gewoon in een t shirt korte mouwen, ik ben niet iemand die dat snel doet, maar het was gewoon echt warm.
Hier ook ineens een speeltuin verslaafde. De speeltoestellen in de achtertuin zijn niet goed zat, haha.
Vandaag een erg grijze dag , het zou toch mooi weer zijn dit weekend? Waar is dat mooie weer nu gebleven dan? Gister wel lekker gefietst , vandaag maar een opruim dag er van gemaakt.
Vanmorgen grijs en spetters, maar vanmiddag klaarde het op en zijn we nog ff in de tuin bezig geweest. even de aardbeiplanten verplant.