Volgende week 20-weken echo, nu super zenuwachtig!?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Isa24, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    @Florentine: Wat fijn dat alles dik in orde is. Dat is in ieder geval een geruststelling en maak je je waarschijnlijk ook niet zo'n zorgen meer over de 20-wekenecho!

@cjpt: Nog een paar daagjes volhouden, en dan zijn wij aan de beurt! Dan mogen we eindelijk.. Ik heb nu wel lang genoeg gewacht voor mijn gevoel, hahaha! Het kan heel goed dat je je kindje al voelt, ik voel hem/haar al zeker 2,5 week echt spartelen en bewegen in mijn buik. Je herkent het eerst nog niet als een beweging van je kindje, maar later merk je echt het verschil tussen je darmen en een bewegend kindje!

2. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Hier iemand die op 8 april de 20 weken echo heeft en daar, blijkbaar in tegenstelling tot een hoop anderen, heel nuchter in is.
    Dus geen zenuwen of drukmakerij.
    Misschien komt dat omdat het mijn tweede is (bij de eerste deden ze nog geen 20 weken echo's (3 jaar geleden) en we toen alleen de termijnecho hebben gehad.
    Ik kijk er wel naar uit, mede om nog eens een bevestiging te krijgen!
    Bij de eerste voelde ik al beweging met 16 weken, nu voel ik heel sporadisch een twijfelachtige beweging (19+ weken), dit komt omdat de placenta nu vooraan ligt en dan voel je minder omdat de wand dikker is.
    Dus in die zin kijk ik er naar uit en verder zien we wel!
    Wel is het fijn dat mijn man mee kan, maar die is gelukkig net zo nuchter als ik :).

Allemaal veel succes met het in bedwang houden van de zenuwen!

Oja zijn er ook mensen die perse niet willen weten wat het is? Moet je dat dan vantevoren aangeven? En hoe groot is de kans dat je het zelf perongeluk ziet?

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Succes, lekker van genieten dat je je niet druk maakt... ;)

Bij mij vroeg ze van tevoren of we wilden weten wat het is. En als je dat niet wilt, zullen ze proberen zo snel mogelijk langs de cruciale delen te schieten en zeggen ze ook niks. Maar ik weet niet hoe goed jij echo kan kijken, ik zelf zag het niet want was te veel bezig met of het goed was en naar de echoscopiste luisteren, maar mijn man had het allang gezien zonder dat ze er wat van had gezegd...

Maar goed, ze deed dus ook niet extra voorzichtig omdat wij het gewoon wilden weten.

Deel Deze Pagina