niet? werd vorige week wel in de afkondiging vermeld.. Heb jij de aflevering gisteren gekeken? het staat nogsteeds niet op uitzending gemist. groetjes
Ja, dinsdagavond heb ik het gezien. Ging wel over een baby met een hazelipje en een darmziekte en nog wat dingen met volwassenen.
Hoi! ik heb de eo een mail gestuurd waarom de aflevering niet is uitgezonden en of er een mogelijkheid is om de aflevering alsnog te bekijken, groetjes
Hoi ja ik heb gisteren een mail teruggekregen: Door een wijziging in het schema, is de uitzending inderdaad verschoven naar 5 januari. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest, Fijn he? kunnen we toch nog kijken!
Ohw mooi!! Ik zal dan wel de volgende dag terug moeten kijken, want op dinsdagavond ga ik sporten, maar ik ga zeker de uitzending zien. Bedankt voor de info OnsKleintje!
De VOC heeft ook een een hele mooie DVD, wel erg confronterend, heb hem 3x gekeken en blijf elke janken als ik hem kijk. Het zijn drie docu's - Couveuse tijd - Verplaatsing naar ander ziekenhuis - Thuiskomst
ja! wat mij eraan doet denken Mamavanmischa, Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mischa!!!!!!!!!!!!