Hoi Meiden, Gisteren ben ik voor een echo naar het ziekenhuis geweest. Nu vroeg ze me beweegt de kleine goed. :S Ze beweegt wel, maar niet zoals ik had gehoopt. Met de echo bleek dat het hoofdje boven ligt en het kontje beneden. Nu liggen de beentjes links en midden, maar juist daar voel ik bijna nooit een beweging. Is dit normaal? Heeft ze gewoon geen ruimte om te trappen of functioneren haar benen niet goed? Of draaien de benen nog zo dat ik het bovenin (bij het hoofdje voel)... Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? Want ik maak mezelf helemaal gek. xxx
ik zou mezelf niet zo gek maken hoor,het belangrijkste is toch dat je de baby voelt bewegen ! en sommige baby's zijn gewoon wat rustiger dan andere baby's. bij mijn 1e kind voelde ik de baby ook heel weinig en moest soms echt even een duw tegen de buik geven zodat ik hem even kon voelen nu is hij inmiddels 16 jaar haha en was zijn hele leven tot nu toe rustig (zeg maar rustig lui) dus meid maak je niet gek alles komt goed! succes
Thanks Cindy voor je reactie. Het zullen wel de hormonen zijn of zo... Dat ik me zo onzeker voel. Als mijn man veel met mijn buik bezig is, voel ik haar wel meer ja. Dus misschien moet ik zelf ook maar lekker duwen Ik zag in je banner dat je de 20 weken echo al hebt gehad. Weten jullie het geslacht of wil je het niet weten? Gelukkig was alles goed. Verder maakt het eigenlijk niets uit vind ik. xxxxxx
Ik voel juist ook vaak zijn billen ipv zijn beentjes, echt een dikke bult die dan omhoog komt zetten. Voel alleen beentjes als ik op m'n zij lig en dan ook niet altijd. Tijdens de echo zag ik hem ook met zijn handjes en beentjes bewegen, terwijl ik zelf niks voelde
@1ste Wondertje ja gelukkig was alles goed,zeker nadat we bij de uitkomst van de combinatieiest een risico van 1 op 5 hadden op een down kindje we hebben een vruchtwaterpunctie laten doen en gelukkig was deze ook goed dus nu kunnen we eindelijk gaan genieten van ons meisje
Hey Cindy. Gefeliciteerd met jullie gezonde meid Wel ff schrikken lijkt mij he, als je 1 op de 5 kans hebt. Maar gelukkig is alles goed Lekker genieten. Hebben jullie meerdere kinderen? Of alleen een zoon van 16? Dit is ons eerste kindje en we hebben er voor gekozen geen combi test te doen. xxx
@1ste Wondertje het is mijn 3e kindje en voor mijn huidige man de eerste en wat de combitest betreft ik persoonlijk zou hem ook nooit meer laten doen het is zowiezo maar een kansberekening, maar ondertussen word je wel knettergek als je zo een uitslag als ons krijgt :x ben echt keihard van de roze wolk gedonderd toen
hier voel ik ook overwegend het hoofd hoor die ligt hier ook boven en die voel ik gewoon schuifen zeg maar. de beentjes voel ik af en toe als het de beentjes zijn haha hij schopt vaak tegen de placenta aan dus merk dit niet zoveel.
Onze baby ligt precies hetzelfde als die van jullie. Ik dacht zelf dat ie met zijn benen beneden lag, maar op de echo maandag bleken daar zijn billen te zitten en zijn beentjes dus omhoog. Maar ik voel hem ook niet schoppen op die plek. Maak je geen zorgen, als je de baby maar voelt dat is het belangrijkste.
Mijn dochter was ook altijd een vrij rustig kindje in mijn buik. Die harde schoppen, waar je iedereen over hoort, heb ik nooit gehad. Het is nu ook een heel rustig kindje, dus klopt dan wel, dat ik haar niet zo voelde.
Hoi Stroopie, Zie net je banner. Gefeliciteerd Is het je tweede kindje? Of heb je naast je dochter nog andere kinderen? xxx