Volgende week baby draaien, iemand nog tips!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Erikaatje, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

ik heb ook een draaipoging gehad en het deed bij mij geen pijn! Voelde er helemaal niks van en had ook geen beurse buik daarna. Nou moet ik er wel bij vertellen dat meneer gewoon niet wilde draaien

2. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Ten eerst gefeliciteerd met je mooie zoon :D Echt een plaatje. Is hij in stuit geboren? Of toch keizersnede?
    Onze meid ligt ook in stuit en ik moet over 2 weken voor versie. Gelukkig dat jij geen pijn had, doet me al een beetje beter ;) Want ik zie er best tegenop.

xxx

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb hier een draaipoging gehad met 40.3 weken omdat mijn dochter besloot met 40 weken weer in stuit te gaan liggen.
    Na 2 pogingen draaide ze gelukkig goed, werd wel meteen ingeleidt omdat ze doordat ze zo laat in stuit was gedraaid bang waren dat ze terug zou draaien.
    draaipoging deed hier verdomde veel pijn, en heb er dikke week last van gehad... maar dat liever dan een keizersnede..
    je moet proberen te ontspannen en in elk geval proberen te blijven doorademen.

4. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Wat een wisselende ervaringen. Hier ligt ie ook nog steeds in stuit en zaterdag gaan we een datum prikken voor de draaipoging (ik blijk toch geen zwangerschapscholestase te hebben zoals eerder vermeld, dus nu mag het wel). Ik vind het ook wel spannend.

Deel Deze Pagina