kreeg net een mailtje van de kruitvat en daarin stond: bij besteding van 12,50 krijg je een entree kaartje voor de negen maanden beurs gratis dus op naar de kruitvat groetjes susanne
hahahha bedankt in ieder geval, maar ik denk dat de beeb er dan net is dus ik ga er maar niet naar toe, alhoewel het me wel heel leuk lijkt
De actie Wil je voordelig naar de Huishoudbeurs of negen-maanden-beurs? Ga dan naar Kruidvat! Van 30 januari t/m 16 februari krijg je bij besteding van tenminste 12,50 euro* aan producten in de winkel een gratis entreekaart. Deze kaart geeft recht op een bezoek aan de beurs op donderdag 15 of vrijdag 16 februari van 18:00 tot 22:00. Wees er snel bij want OP=OP! EN : Ook Kruidvat is aanwezig op de negen-maanden-beurs in de Amsterdam RAI. Zoals je van ons gewend bent, zullen wij je verrassen met spetterende aanbiedingen en leuke activiteiten! Wil jij bijvoorbeeld een echofoto van het kindje in je buik? Kom dan naar de Kruidvat stand (08:203), want hier kun je GRATIS een echofoto laten maken. En dit is nog lang niet alles!
Dat weet ik wel zeker. Jaha.. Je moet er wel iets voor over hebben. Wij wilden er toen niet op wachten. Lotte
Lotte@ wij gaan zaterdag heen, dus waarschijnlijk nog drukker dan door de weeks. Maar ga niet op de echo, er staan ook mensen om je heen die je niet kent. toch? En die zien dan jouw baby.