Volgende week bruiloft, nog zo bleek, spray tanning laten doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik zou het doen, maar wel NU. Ik heb het bij een salon in Houten laten doen. Ze kiezen de kleur die bij je past. Ik ben rete blank met veel moedervlekjes dus "cherso" bruin zou me heel onnatuurlijk staan. Voor mij dus wat tinten lichter ;)
    Eerste 12 uur niet sporten ( zweten) of douchen anders was je het er direct af. Het bruint nog uren na. Ik vod het daardoor de dag erna eigenlijk nog net iets té. Maar een dag of 3 later was het perfect. Alsof ik lekker op vakantie was geweest! Heb er zeker 10 dagen plezier van gehad!! En echt niet oranje.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Voor diegenen die het hebben laten doen, was dat handmatig of in een cabine?

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
  4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Waar in Houten was dat?

Ik heb het jaren geleden eens in Rotterdam laten doen, was niet oranje, de kleur was best natuurlijk, alleen op sommige plekken vlekkerig en het gaf af. Dat laatste lijkt me bij een trouwjurk wel vervelend.

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Als je nog een week hebt zou ik kiezen voor dove sunshine de donkere versie, kleurt heel natuurlijk en blijft mooi lang zitten.

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Bedankt voor alle reacties! Ik weet nog niet echt wat ik ga doen. De reacties lopen nogal uit een.
    Eventueel zelf iets smeren kan idd ook nog. Daar zal ik ook eens naar kijken.
    En ik ga gewoon duimen dat het volgende weer mooi wordt, dan heb ik het allemaal niet nodig!

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Home
    bij deze heb ik het gedaan. Ze spuiten handmatig ( in een soort houten sauna hok) en je mag kiezen of je badkleding aan houdt of niet. En ze adviseren geen strakke kleding aan te doen want dat geeft vlekken en een onregelmatig resultaat.
    Als je je aan alle regeltjes houdt heb je echt wel een mooi resultaat!

Ik ben bekend met geloof ik alle bruin-zonder-zon spul, want zonnen is niet aan mij besteed ( te blank, te snel verbranden en te weinig geduld :)) Moet zeggen dat de spray van garnier ook best een aardig resultaat geeft, maar ik krijg het echt niet zo vlekvrij en gelijkmatig als een spraytan behandeling :) De cremes die je moet uitsmeren al helemaal niet.

Deel Deze Pagina