Tussentijds bloedverlies.

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Apr 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Net tijdens het plassen ontdekte ik dat ik last heb van een beetje tussentijds bloedverlies.
    Een beetje oud en slijmerig. Lijkt op het normaal gesproken begin van mijn menstruatie.
    Ik moet even erbij zeggen dat ik geen AC gebruik. Ja, condooms.

Nu heb ik wel altijd last van eipijn en even zo uit mijn hoofd zou mijn eisprong volgens de (bijna altijd strikt) 28 dagen cyclus vandaag moeten zijn, maar eipijn heb ik niet. Maar wel dan bloedverlies.

Kan dat hier door komen en dat mijn ei vandaag of morgen nog springt?

Google is namelijk wederom een slechte raadgever. ;)
    En ik maak me nogal snel zorgen als mijn lijf iets doet wat ik niet gewend ben.

2. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Dit kan idd vanwege de eisprong zijn, dat er ergens iets gesprongen is om het zo maar even te noemen. ;)
    Ik heb het ook weleens, ook een tijdje een weekje voor m'n ongesteldheid gehad. Was ook helemaal niks. Doorbraak noemden ze het.
    Ik hou het altijd even in de gaten, mocht het te lang duren naar je zin dan even naar de ha natuurlijk. Maar als het zo eenmalig is, is het waarschijnlijk niks speciaals hoor. :)

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik had dat deze maand ook.... geen idee wat dat was... want t was een paar dagen voor de eisprong

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik had het een paar weken geleden ook, weet niet of het nu mijn ei was of innesteling. Want ben wel zwanger :)

5. Partyrocker

Zwanger zal het (waarschijnlijk) niet zijn hoor. Mijn ei moet sowieso nog komen en ik ben een condoomgebruikers, dus weinig ruimte voor foutjes zeg maar.

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

haha nou dan hoop ik op goed nieuws straks ;)

@partyrocker, het schijnt een gewoon verschijnsel te zijn.... was laatst bij de ha en heb t wel genoemd en die zei ook jaa dat kan. Dus een echte uitleg heb ik niet.... behalve dan t kan...

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hoop het ook voor je, zie aan je handtekening dat je op een kleintje wacht :)

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja echt wel!

Maar na die MA is alles anders...

Alleen had ik het ook voor me eisprong.. volgens me app die ik heel trouw bij hou. Dus heb geen idee waar mijn cyclus of lichaam mee bezig is.

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam

Ik ben ondanks een condoom zwanger geraakt. Dus ze zijn niet altijd veilig ;)

Overigens kan het heel goed een doorbraak bloeding zijn. Zeker als het bruin is het vaak oud bloed. Zou mij er niet heel druk om maken behalve als het aanhoudt of je moet verschikkelijke pijnen krijgen

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Kan heel goed van je ei komen idd. Don't worrie ;)

Wat ik zelf had na de bevalling was dat erbwat slijmvlies uit de baarmoedermond hing en daardoor ging het steeds bloeden, maar dat was ook vooral bij contact. De gwn heeft herboren aangestipt en geen last meer van. Dat is niks ernstigs maar gezien je verhaal lijkt het me echt van je ei te komen. En daarbij, rond je ei raakt alles supergoed doorbloed dus kan ook even een klein adertje gesprongen zijn.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    hier idem, bij huisarts geweest en die zei dat mijn cyclus waarschijnlijk door stress wat in de war is... Heb wel uitstrijkje laten maken, maar puur voor mijn gemoedsrust en omdat ik met het bevolkingsonderzoek niet kon omdat ik zwanger was..

12. Partyrocker

Nee geen pijn en heb net nog geshred dus door de kamer gehopst.
    Is inderdaad oud.

Is wel al de tweede keer dit jaar. Maar de laatste keer was zeker een half jaar geleden.
    Er is zoveel veranderd aan mijn lichaam sinds de laatste KS en zwangerschap. Soms is het raar bij te benen.

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    hoe gaat het met je bruiloft? :)

14. Partyrocker

Super. Lekker op schema en aan het wachten op Juni, dan gaat er wat schot in de zaak komen met doorpassen en het proefkapsel.
    Limo is geboekt en nu alleen nog maar de ringen en we zijn regelvrij.

15. Partyrocker

Ik denk dat ik de oorzaak al weet.
    Ben begonnen sinds 2 dagen met de 30 day shred. Dit nadat ik al lang niet gesport heb.
    Volgens google kan dit dus een oorzaak zijn. Dit ICM met mijn naderende eisprong kan dit dus zorgen voor tussentijds bloedverlies.

Het is overigens nog niet over. Eerst was het oud en nu is het vers bloed vermengd met heldere afscheiding (vies i know).

Share This Page