hey hey ben morgen 30weken zwanger, en mag weer naar de vk voor controle maar nu vraag ik me af, wanneer krijg je weer een echo?? laatste heb ik met 20weken gehad ben zo nieuwschierig naar me kleintje haha
je krijgt nu geen echo meer tenzij er iets aan de hand is ..( dat is wat ik nog weet van de vorige dus weet niet of er in de tussentijd wat ervanderd is maar ik geloof van niet ) x
Nope helaas, geen echo meer, tenzij medisch nodig is .. maar je hebt nu al 10 weken zonder echo moeten doen, dus nog 10 weken en dan heb je je ukkie in handen en heb je geen echo meer nodig
Nee in princiepe krijg je geen echo meer. Ik heb met bijna 36 weken nog een echo gehad omdat ze niet zeker wisten of de kleine goed lag. Maar op die echo was het helemaal niet duidelijk meer, je ziet bijna niks meer omdat het kindje helemaal opgepropt zit in je baarmoeder.
Bij onze vk praktijk krijg je standaard een liggingsecho met 36 weken. Maar daar hoef je echt NIKS van te verwachten, daar is niks op te zien omdat het scherm dan al te klein is voor een echt leuk beeld. De 20 weken echo is wat dat betreft echt veel leuker. Als je graag je kindje nog wilt zien, kan je eens kijken of een hogeschool in jouw buurt misschien mensen nodig heeft om als proefpersoon te zitten bij de opleiding echoscopie/radiologie. Ik heb dat met 23 weken gedaan, dat was ZOOO leuk, die studenten hadden nog nooit een echo gemaakt en waren zelf net zo verwonderd over het wonder der leven als ik Ik heb ook nog met een onderzoek meegedaan waar ik met 32 weken een echo kreeg, dat was wel aardig ook. later ook nog een 3D echo gedaan, dat kost wat maar is ook errrug leuk. Daar heb je nu ook een heel goede termijn voor trouwens. Het is maar een idee
Ik kreeg ook een echo bij 35 wkn.. Maar dat doen ze puur om te kijken of je kindje al met het hoofdje naar beneden ligt..