Wij zijn in December weer begonnen met IVF voor een 2de wondertje. wij hebben een verse 8 cellen terug geplaatst gekregen in Dec en 2 weken geleden een Blastocyste......beide terugplaatsingen zijn mislukt. Ivm endometriosche moet ik na iedere poging ook weer 6 weken de pil slikken voor we weer verder mogen. Bij ons dochtertje was ik zwanger bij de 2de terugplaatsing van een 8 cellen cryo en nu hadden we een blastocyste dus had eigenlijk goede hoop maar nu dit mislukt is denk ik gaat het dan ooit nog gebeuren als een blastocyste al niet eens blijft plakken. In juni mogen we weer na onze vakantie en verhuizing voor een cryo. wanneer raakte jullie zwanger van wondertje nr 2? duurde dit langer/korter dan bij je eerste kindje?
Hey, Wij zijn januari 2014 weer van start gegaan voor een tweede IVF kindje. We hebben toen twee keer een cryo tp gehad en beide mislukt. Dat waren de cryo's uit onze eerste poging. Toen juni 2014 het IVF traject voor tweede keer doolopen. Juni verse tp, positieve test maar nega bloedtest. Tp daarna niks en tp okt/nov zwanger. Met de 8 weken echo een lege vruchtzak te zien. Curretage gehad, miskraam kwam niet op gang. Nu afgelopen weer een tp gehad van een blastcyste. Dus in de wachtweken. Het duurt zeker langer dan bij de eerste, toen met eerst verse tp meteen raak. Kan dus met je meepraten over het feit dat het langer duurt dan bij de eerste. Vervelend van je endo, hoor je toch veel. Hopelijk mag het snel raak zijn voor.
Bij ons een cryo tp uit de vorige ivf die was mislukt Na een nieuwe ivf poging 1 tp gelijk weer zwanger Hopelijk is het snel raak. Zet hem op