Hallo, Ik kan me soms zoooo gek maken Ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger van een tweeling. Heb al 3 echo's gehad en de laatste was bij 9 weken. Toen zei de gyn me dat 95% ervan uit kan gaan dat het gaat goed. En vorige week was ik helemaal in de wolken en nu ben ik weer onzeker. Ga ik (ja stom van me) verhalen lezen op internet dat het hartje niet meer klopt op bij 11 weken. Heb er gewoon slechte zin van Herkennen jullie deze onzekerheid? En dat terwijl ik heelmaal geen aanduiding heb dat het mis zou kunnen gaan! Groetjes Karin
Ja heel herkenbaar. Ik zat de eerste 3 maanden steeds te twijfelen of het wel goed ging. Vrijdag hadden we met 18 weken een echo. Toen had ik dus al eerder een echo gehad, en bij 15 weken een hartje horen kloppen bij de VK, maar toch was ik bang dat er misschien wel iets was. Ik denk dat je dat tot het laatst kunt houden, helaas. Positief blijven denken, het gaat zo het gaat. ( makkelijk gezegt) En minder van die vervelende verhalen lezen. Daar ben ik ook mee gestopt. Ik ging van die enge verhalen over de bevalling lezen, nou dat moet je echt niet doen. Dan ga je die onwaarschijnlijke verhalen lezen, en denken dat het altijd zo kan lopen, Rustig aan, en probeer te genieten
Je zou ook altijd nog zo'n angelsound kunnen aanschaffen. Kun je op elk moment van de dag het hartje horen.. Ik ben ook super zenuwachtig, hoop hem donderdag voor het eerst te zien.. Ik herken het gevoel wel..