Trillend gevoel = baby die beweegt ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liefoe, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi,

Ik ben vandaag 11 weken en sinds een paar dagen voel ik een soort trillend gevoel in mijn schaamstraak net boven mijn schaambeen ( ook de plaats waar de baby te horen is met de angelsounds.

Kan dit de baby zijn of totaal een waanidee?
    Het valt me echt op en mijn darmen voel ik wel bewegen als er lucht inzit maar dit is een totaal ander soort gevoel :)

Liefs x

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb dat ook gevoeld met 10 of 12 weken (weet ik niet meer precies), iedereen op t forum riep; kon niet, te vroeg.... maar ergens wist ik het wel zeker.
    En daarna heb ik het ook gewoon tot na de 17/18 weken niet meer gevoeld....;)

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Daar is het echt te vroeg voor om je baby te voelen
    ik voelde de baby pas met 15 weken echt .

Dotje
    de meesten mensen zijn echter vaker zwanger geweest
    dan 1 x zullen echter meer uit ervaring spreken,niet
    zo netjes van je !!!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb het ook sinds deze week(net 12 weken) en ik weet bijna 100% zeker dat het de baby is. Vorige zwangerschap voelde ik dit rond de 14 weken en werd het steeds duidelijker. Totdat ik met 16 of 17 weken schopjes voelde. Met 20 weken voelde mijn man het toen. Dus het kan wel. Ik vroeg het nog aan de vk en die zei dat het ook al zo vroeg kan, zeker als het een 2e is!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het lijkt mij sterk zo vroeg...hoe groot is het kindje nu?

Maar wie weet wat ik straks ga voelen....

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

t'is nr.4 hier en de dochter (2e kindje)voelde ik al met 13 weken.
    Het is omdat het gevoel ook aanwezig is met de AS.als ik gezoef hoor vanbinnen idem plek.

We zullen dus zien :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje nimme met 13 weken?!

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ja met 13 weken al dacht toen ook ik droom maar nee toen werd het enkel duidelijker met de dag pas op ondanks mijn gewicht heb ik weinig buikvet :)

9. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik voelde mijn (eerste) baby voor het eerst met 12 weken. maar dat was 1x toen 2/3 weken niks gevoeld. en vanaf week 16 elke dag.
    alleen waren het geen trillingen maar echt plopjes die steeds sterker werden en nu echte flinke schoppen zijn.
    vorige week trilde het wel eventjes in m'n buik. vriend was net aan het voelen en zijn verklaring was dat de baby scheetjes liet
    -_-

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik voelde de eerste rond 17 weken en de tweede iets eerder maar niet zo vroeg.
    Vraag me ook af hoe je dan weet of het je kindje is.....dalijk is het heel ets anders hahahahaha

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

soort inwendige streling precies of iets ergens tegen streelt maar dan echt geen darmgevoel ,kan het moeilijk omschrijven

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier waren en zijn het trouwens ook meer plopjes. Hoe ik het zo zeker weet. Ik herken het vanuit mijn vorige zwangerschap. Toen kon ik het gevoel in eerste instantie niet plaatsen, pas na een week viel het kwartje omdat het steeds sterker werd. En waar ik het voel zitten niet mijn darmen. Nou ja wel een stukje natuurlijk, maar niet aan de voorkant.

13. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zeker wel hoor. Bij mij ging dat tintelend gevoel over naar een soort gefladder van vlinder.
    Na 4 kids herken je het wel :)

14. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    :(:(:(:( Ik snap je opmerking niet zo goed :D Zal wel
    :) Ik heb toch 'mijn' ervaring opgeschreven :)

15. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Voelde me eerste met 16 weken en gisteravond toch echt de 2de met 12 weken.
    Darmen waren rustig en leeg en legdee hand op me onderbuik en er werd heel licht tegen mijn hand geduwd (soort van plopjes) :)

16. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, hier ook met 12 weken voor het eerst gevoeld. Alsof er een belletje tegen de binnenkant van je huid aankomt. Nu met 16 weken voel ik het kindje af en toe draaien. Wel alleen als ik ontspannen op mijn rug lig.

17. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Kan het niet het groeien van de BM zijn? Ik herken die trillingen ook ( belletjesgevoel) maar ben pas 6,3 weken nu.

18. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zouzograag: bij mij was op de 12 wekenecho te zien, dat wat ik voelde, bewegingen waren. Is ook maar twee keren geweest, daarna pas weer met 15/16 weken.

Eergisteravond de eerste schopjes gevoeld, wat cool!

Deel Deze Pagina