Volgens berekening ben ik 6,1-6,2 weken zwanger. Gisterenavond en vanmorgen licht bloedverlies gehad. Na 2 mk mag ik morgen gelukkig al komen voor een echo. Maar wat kan ik verwachten?
Bij mij was vruchtzak te zien en in de vruchtzak een rondje (dooier) en daarnaast een mini verticaal wormpje met knipperend hartje ik was toen 6w3. Maar niet schrikken hoor als je hartje niet ziet, dat begint dan ongeveer met kloppen maar hoeft niet altijd. Misschien ben je ook wel minder ver dan je denkt. Succes in ieder geval!
Dit was mijn echo bij 6+3. Wij zagen een kloppend hartje, maar dat hoeft niet zo vroeg hoor. *oeps, op zijn kop... *
Oh zonnetje das schrikken! ik had gisteren ook een microscopisch klein bloedsliertje dus ook in paniek hier maar het is alweer over. Ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt!!
Het hartje klopt bij 5+4.Of je het al dan niet ziet,hangt af van de echoscopist en de kwaliteit van de apparatuur. Ts,heel veel succes.
Gefeliciteerd! Ik heb binnenkort ook de 1e echo met 6+1 weken. De telefoniste raadde me aan om met 7 weken te komen maar mijn verloskundige zei de vorige keer dat ze mij rond 6 weken wilde zien, en ik wil eerlijk gezegd ook niet zo lang wachten.