Volgende week eerste echo, wie nog meer?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Evia, Jun 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katrien1

Katrien1 Lid

Nov 7, 2014
    49
    0
    0
    ik heb 22 juli een 2e echo. Spannend!

2. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

Nov 23, 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Gefeliciteerd allemaal! Erg fijn om te lezen dat jullie zo'n goede echo's hadden! Ik mag de 17e. Vind het erg spannend!! :)

3. SANne1987

SANne1987 Actief lid

Jan 11, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat iedereen met zo'n mooie positieve echo's.

Hier gisteren alles goed gegaan. Klein mini wezentje van 1,26 cm zou ik 7w 4d zijn. Wat ik zelf ook dacht want had m'n eisprong gevoeld.

Hartje klopte mooi. Nu 4 weken wachten: 29 juli pas weer.

Had met m'n NOD zo'n knaltest dat tweeling ook door m'n hoofd vloog. Het is er eentje. :)

4. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    Mooie verhalen allemaal, super al die kloppende hartjes!
    Ik mag ook 22 juli weer! Tussendoor op vakantie en de eerste familieleden op de hoogte brengen dus dat is ook allemaal erg leuk, waardoor het (hopelijk) zo 22 juli is ;)

5. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad. Hartje zien kloppen. Toch wel bijzonder ondanks dat de wurm nog maar 8,4 mm is :) 27e hebben we de 2e echo :)

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Wij mogen maandag voor de eerste echo! Zo spannend allemaal! Ik hoop dat we een hartje gaan zien. Ik maak me toch best wel zorgen. Ik had vandaag licht roze afscheiding met afvegen. Volgens mij is het redelijk normaal maar toch spookt gelijk het woord miskraam door mijn hoofd.
    Hopelijk is het snel maandag en zien we een mooi frummeltje met kloppend hartje!

7. LenteVlinder

Jul 5, 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 2 juli. Ik heb woensdag 22 juli mijn eerste echo (ik hoooooooop dat ik goed nieuws krijg, en we eventueel een kloppend hartje kunnen zien ❤️❤️) weten jullie misschien hoe ver ik ongeveer zal zijn?

8. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Ik hoop dat je menstruatie bedoeld 2 juNi ipv juLi? Anders ben je HEEEEEL vroeg. (Beetje raar om hier te plaatsen denk dat je ergens anders meer reacties krijgt)

9. LenteVlinder

Jul 5, 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 juni inderdaad, ik heb inderdaad een nieuwe topic gestart bedient voor je reactie

Share This Page