volgende week eerste echo, wie ook?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nispie, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Zo ontzettend spannend! Maandag de 26e heb ik mijn eerste officiële echo. Heb bij 6 wkn een echo laten maken bij een pretechobureau hier in de buurt en het hartje klopte. Wel was de frequentie wat aan de trage kant. Volgens de vk normaal bij dit termijn maar maak me best druk...
    In mijn omgeving hoor ik de laatste paar weken alleen maar over miskramen, missed abortions en curettages waardoor ik er bijna niet in durf te geloven dat het deze keer goed gaat! Ik heb dit jaar al 2x een mk gehad en dat maakt het extra spannend!
    Wie mag ook volgende week voor de eerste echo en telt ook de dagen af? :)

2. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend voor je zeg!! Hopelijk heb je een mooie duidelijke echo met een goed kloppend hartje!!
    Ik heb de 28e mijn eerste echo. Vanwege erg lange cyclus willen ze kijken hoever ik dan ben. Ik denk zelf 6+2 weken dus verwacht er maar niet teveel van. Al hoop ik natuurlijk een hartje te zien :)

3. jelena

jelena Nieuw lid

22 mei 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh spannend he!!!
    Ik heb volgende week woensdag de 28e mijn eerste echo!!
    Heb er zoooo veel zin in, en vind het heeel erg spannend..
    Ik ben dan 8 weken en 6 dagen.
    Had van mij wel wat eerder gemogen..
    Helemaal omdat ik niet zeker weet of ik dan 8,6 weken ben.
    Kan namelijk ook nog een maand eerder zijn.
    Mijn laatste ongesteldheid was namelijk heel erg kort vergeleken met de andere keren, dus kan ook nog een bloeding zijn geweest.

Voor jou nog maar 4 dagen!!
    Heeel veel succes!!!

4. Simoon73

Simoon73 Actief lid

23 jun 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hè! Ik heb mijn 2e echo op maandag 26ste.
    Ivm MMM hadden we een vroege echo, maar hierop was alleen een vruchtzakje te zien, dus hoop op een wondertje a.s. Maandag. Maar wat is het lang wachten:(

5. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Ik mag maandag ook gaan! Om 14u, zoooo spannend!
    Heb afgelopen dinsdag ook al een echo gehad omdat ik bruinverlies had en ik was ongerust .... Even naar spoed gegaan om bloed af te nemen (was mijn bedoeling) maar ze hebben echo gedaan en al kloppend hartje gezien!! En gehoord.
    Maar was maar een snelle echo. Maandag hopelijk iets uitgebreider ;)

Deel Deze Pagina