Hoi meiden, Korte samenvatting. Ik was zo nieuwsgierig naar het geslacht van onze baby. Met 14 weken een geslachtsbepaling laten doen, uitslag meisje. De echo daarna in het ziekenhuis, jongen. Bij de 20 weken echo, ja het lijkt op een jongen maar ik denk een meisje. Daarna weer een echo gehad door een ervaren vrouw en ze zei ja ik denk een jongen. Zucht. Bij onze dochter zag je drie streepjes, duidelijker kon niet. Nu zie je opgezwollen dingetjes (haha) en een uitsteekseltje. Ik had een voorkeur maar dat is helemaal weg nu ik veel ellende om me heen heb gezien en ik heb gehoord dat ons kindje waarschijnlijk gezond is. (zover je dat kan beoordelen op een echo). We willen nu niet meer weten wat het is. We zien het wel bij de bevalling. Eigenlijk ook best spannend! Ik wil gewoon even kletsen met meiden die iets soortgelijks hebben meegemaakt.... Thanks. Dais!
Bij onze 1e zwangerschap was het gewoon met 16 weken het is een meisje! Duidenlijke taal toch Maar bij de 2e...wat een drama.... Gyneacoloog 16 weken ik denk een meisje weet het niet zeker....19 weken Verloskunige in het ziekenhuis jongetje.... 20 weken echo in het andere ziekenhuis meisje maar ik weet het niet zeker. Daarna met 21 weken pret echo was het toch een meisje overduidenlijk En nu moet ik morgen voor de 17,5 week controle + echo bij de gyneacoloog van ons 3e kleintje...dus ben benieuwd!
hahahaa ja ik lees steeds meer van zulke verhalen. Ik dacht dat het anno 2011 wel te zien was maar kennelijk worden er nog steeds fouten gemaakt. Ook wel logisch want het is zo klein maar toch. Wij zien wel wat het wordt, we zijn terug bij af. Ook wel spannend.
ik heb ook een rare echo gehad met bijna 17 weken ze vond het duidelijk een jongen, ze durfde er 3 kratjes bier op te zetten..... maar op de echo foto`s zie je geen balzakje en de piemel lijkt een soort bel (navelstreng misschien ) je ziet links en rechts wel iets opgezwollen met in het midden een zwarte streep ik weet het ook even niet meer heb volgende week de 20 weken echo dus hopelijk voor mijn eigen gevoel uitsluitsel hi hi.
oh ja een week ervoor ook een echo gehad bij de gyn en toen kon hij niets zien tussen de beentjes maar wilde ook nog geen uitspraak doen maakt me ook niet uit hoor ben met allebei blij en ga er voor nu maar vanuit dat het een jongen is dan zie ik het wel weer met de volgende echo.....ben allang blij dat alles goed is
Ik ben geen expert, die van mij ziet er ook zo uit. Is bij mij meisje of jongen haha. De organen leken in orde, veel belangrijker. Maar ben toch nieuwsgierig...nog even een paar maanden wachten haha.
Ik ben wel een beetje expert maar ik kan er echt niks van maken, de foto is erg onduidelijk...dus ik zeg: nog even afwachten!
Ik dacht dat ik het wist, meisje streepjes en jongen uitsteekseltje...lekker makkelijk! En waarom hoor ik en lees ik ineens overal dat bij de geboorte het geslacht anders was dan op de echo...tja pas 100% bij de geboorte dus!
Ja! Die had ik ook van mijn dochter! Geen twijfel, maar sommige zeggen dat het nog steeds een jongen kan zijn. 100% heb je nooit natuurlijk maar dit lijkt zeker op een meisje. Gefeliciteerd. Het is zo leuk een meisje!
hahahha nou we hebben met 17 weken geslachtsbepaling laten doen en toen was ze er heeeeel zeker van we hebben t 5 keer opnieuw gezien toen... en ik was erg onzeker en met de 20 weken echo heb ik nog een keer gevraagd aan een ander die de echo deed zag ze t ook nog 2 keer dus ben lekker los gegaan met shoppen hoor we gaan er nu maar vanuit