Hoi meiden, zoals de titel al zegt: is dit mogelijk? Ik heb namelijk echt het idee dat als ik last heb van m'n buik, wat dan in m'n ogen op dat moment banden/groeipijn is, ik daarna soms wat bloed kan verliezen. Zoals jullie wellicht weten heb ik nu 2x bloedverlies gehad in deze zwangerschap. Vorige week zaterdagavond voor het laatst, opnieuw heel weinig, nog niet de helft van de helft van het inlegkruisje, bruinig.. Die dag (erna) had ik echt last van steken in m'n buik enzo, en ik lees op internet overeenkomsten tussen de bandenpijn. Nu vandaag ook weer 'last' van m'n buik, overal door m'n buik heen steken, met name als ik ga zitten, steekt het door m'n buik, ongesteldheidsgevoel enzo.. Nu meende ik net, maar moest echt onder de lamp kijken, heel iets bloed te zien, het leek wat roziger, maar ik ben nog niet zeker of het zo geweest is ja of nee, dus kun je nagaan dat het weer niet veel is geweest. Ben heel benieuwd of dit eventueel door de groei van de baarmoeder kan komen?! Heb mijn VK vorige week gebeld, die dacht dat het m'n baarmoedermond was, die nu goed doorbloed is en snel gaat bloeden na veel lopen enzo...
Hmm volgens mij kan het niet door groei komen, maar inderdaad weldoor gevoelige baarmoedermond (gevoelig slijmvlies). Ik had bloedverlies door seks, niesen, moeilijke ontlasting etc. Had trouwens ook in t begin van die steekjes, de bandenpijn is nu (met 27 weken) weer heel anders dan in t begin. Maak je je zorgen of is het meer een vraag uit nieuwsgierigheid?