Waar heb ik toch last van :S :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kranenburg, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vandaag alweer 9 wk zwanger ...vo:).
    Maar wat voel ik me ziek :( ben zo misselijk lusteloos moe en kan me nergens aan toe zetten mijn lichaam is op.....
    Ik ken dit helemaal niet van mijn 2 andere kids op de misselijkheid na dan.
    Nu heb ik ook sinds anderhalve week de hele dag door last van het gevoel dat er wat ik mijn keel blijft hangen...doet geen pijn maar is mega irri!! Lymfeklieren zijn wat opgezet en heb een drukkend gevoel op de keel...maar de ha kan niks vinden.
    Ik moet door de dag heen spugen van de misselijkheid maar ook omdat het voelt dat er iets in mijn keel blijft hangen...
    Ik rook niet en drink niet, en ik weet dat je niet moet gaan googelen maarja toch gedaan en daar vind je meteen enge dingen :$.

Maar zou het kunnen dat er iets kapot is gegaan door het vele spugen vd misselijkheid...
    Als het v het weekend blijft wil ik toch even langs de KNO gaan..

Ben blij wanneer ik eindelijk van de zw kan gaan genieten...geniet nu alleen als ik kan slapen ;).

Gr's

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Misschien een verkoudheid?

3. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee helemaal niet.....

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ken het gevoel wat je omschrijft helemaal. Bij mij komt het door de extreme misselijkheid (HG). Het is nu alleen tegen de avond, maar heb dan echt het gevoel dat ik een brok in de keel heb oid. Heel normaal en niets om je zorgen om te maken.

5. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus eigenlijk valt het onder "zw kwaal"......
    Voel jij je ook zo bleh door de misselijkheid..?

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Met 7 weken lag ik al in het ziekenhuis aan het infuus, twee weken later weer. Medicijnen gehad die niet werken en constant spugen en misselijk. Bleh is niet helemaal de juiste omschrijving ;) Kan niet voor m'n dochter zorgen en zelfs douchen lukte me niet meer. Pas sinds een week is de misselijkheid gezakt tot een niveau waarbij ik van de bank af kan komen en kleine dingetjes kan doen. De misselijkheid is een hel en helaas weet ik uit ervaring dat ie tot de bevalling blijft. Het zorgt er idd wel voor dat je je ronduit slecht voelt.

7. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer trek je aan de bel...Ik drink met pijn en moeite 3 glazen drinken....eten gaat amper, heb net beetje vla op.
    Maar wat ik spuug is water en schuim :( en sochtends dan dat vieze gal...

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bij m'n eerste zwangerschap kostte het me veel moeite mijn huisarts te overtuigen dat het echt niet ging. Uiteindelijk wegens uitdrogingsverschijnselen naar het ziekenhuis waar ze me afpoeierden met medicijnen en dat het snel over zou zijn. Inmiddels veel geleerd en dus deze zwangerschap al bij beginnende misselijkheid aan de bel getrokken. Ik zou als ik jou was sowieso met je huisarts of verloskundige contact opnemen. Laat hen je urine controleren op ketonen en geef aan hoe jij je voelt en hoe weinig je eet en drinkt. Overigens is eten niet belangrijk, drinken wel. Je kleintje krijgt alles wat hij of zij nodig heeft. Je moet er alleen opletten dat jij niet uitdroogt. Dus bel ze nu nog. Wellicht dat je dan vandaag nog emesafene of primperan mag proberen!

Deel Deze Pagina