Hoi Meiden, Volgende week weer allemaal leuk babytextiel en andere babyspullen bij de WIBRA. Het lag nu al in de winkel en ik heb alvast het slaapzakje met afritsbare mouwen gekocht. 5,99! Verder lakentjes, boxkleed, badcapje, rompertjes, oppasboekje, bordjes,bestek, luierzakjes enz. gezien. gr. Maranka
Erg leuk, Ga meteen shoppen voor een oud collegaatje die een jongetje heeft gekregen 5 okt. Mooie doos vullen met spulletjes.
hmm jammer vanaf maaat 68 zie ik, moet nog wat pakjes 56 hebben maar kan niet echt leuk slagen tot nu toe.
zag het toevallig ten ik naar de wibra ging zaterdag. Heb gelijk nog wat monddoekjes, slabbetjes,hydrofiel washandjes, schoentjes (ze zijn echt heel leuk) mailots meegenomen. ik ga morgen nog voor die slaapzak. Zijn we straks wel nodig voor de winter. Je kan die slaapzak trouwens wat verkleinen met knopen zag ik. (zaterdag was hij nog niet in de aanbieding)
Bedankt voor de tip! ik ga een dezer dagen ook wat inslaan...moet vooral nog wat lakentjes ed hebben. En een boxkleed.
ik ga morgen meteen even kijken naar het boxkleed, een extra kleed kan geen kwaad en wie weet wat ik nog meer meeneem. Heb nog het een en ander nodig.
Jeetje ik was om een paar minuten over 1 bij de Wibra, de winkel ging om 1 uur open. Wat een gekkenhuis! Het stond er echt vol met moeders en moeders-to-be, allemaal graaiend in de aanbiedingen en het leek wel een wedstrijd van wie heeft er het snelst z'n mandje vol! Ik had de allerlaatste slaapzak van 70 cm in het grijs, tot grote frustratie van een paar vrouwen die na mij kwamen! Heb verder nog wat kleertjes gekocht en pyjamaatjes en mn verzameling hydrofiele luiers aangevuld (al zijn die altijd 2,99 daar dus da's eigenlijk niet echt een aanbieding).. was leuk! Zeker een aanrader om te gaan kijken, al hoop ik voor degenen die vandaag niet gegaan zijn dat de wibra nog een flinke voorraad heeft ingeslagen want er was hier in het zuidwesten van het land om half 2 al niet veel meer over!
Net ook bij de wibra geweest...het leek wel een slagveld!! Veel was er niet meer en alles wat er nog lag, lag door elkaar heen waardoor het overzicht totaal kwijt was. Ik heb uiteindelijk wat sokjes, een shirtje en een badcape kunnen 'scoren' .
twas echt super druk bij de wibra..een man in de lange rij voor de kassa zei tegen zn vrouw: lijkt net of ze hier alles gratis weggeven. heb 2 boxkleden erbij gehaald..en een fleece dekentje.. en sokjes!!!
mag ik vragen bij welke wibra je bent geweest? Vaak vult de wibra elke dag wel aan met spullen en krijgen ze op een donderdag alles weer binnen dus ben benieuwd of er het weekend nog wat vor mij is zo niet ... pech :d