Hoi, Ik ben 26 en mijn vriend 27 jaar, wij zijn vanaf november 2007 gestopt met de pil. maar het wil niet echt lukken. Vindt het moeilijk om mijn cyclus te meten. Heb vanaf mijn 15e de pil geslikt waarbij ik een zeer regelmatige cyclus heb. Sinds ik in oktober mijn laatste pilstrip heb geslikt ben ik erg onregelmatig ongesteld. De laatste twee maanden vloei ik 2 dagen waarbij het bruin is, hierbij heb ik wel erg lang last van steken ( ongi krampen) maar ik vloei maar een paar druppels. Heb van de week maar eens een ovulatietest gehaald en hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft over mijn vruchtbare dagen. Ben erg benieuwd of meer mensen dit hebben, zal dit anders eens navragen bij mijn huisarts. Gr Marlies
hallo marlies Heb ook zelf een rare periode meegemaakt van de ongi. Ben in april gestopt en in september was mijn ong maar 2 uurtjes en toen naar de ha. afwachten tot de volgende maand dus dat gedaan en toen waren en 1,5 dag. OOk niet veel de ha wees op ontpillen. Wel raar zon paar maanden na het stoppen maar ja zal wel. ik heb ook erg weinig ongi en dan nog om de 5 weken en laatst zelfs 7. Mijn ha zei je lichaam is geen computer Daar had ik op het moment weinig aan. Voelde van alles en er was niets maar zoveel klachten. Dat is ook niet fijn. Dus dat zinnentje kon ik niet echt waarderen. Maar ja Ben begonnen met etos zwanger worden en moet zeggen dat deze maand de klachten haast helemaal weg zijn. Misschien wat voor jou?
Dames, Hou er rekening mee dat het ontpillen soms langer kan duren dan je zelf zou willen... Verder hoop ik natuurlijk voor jullie dat jullie cyclus snel regelmatig is en dat jullie snel zwanger mogen zijn! Groetjes, Con