Volgende week naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1979, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Jeetje, wat spannend meid!
    Ik heb het er met mijn vriend ook wel over gehad, maar die zegt niet echt op te zien tegen de zaadtest :p alleen moet ik dan wel mee 'het kamertje' in, want anders lukt het niet XD

Ik hoop echt dat je snel zwanger raakt! :D

Wij maken binnenkort ook een afspraak met de huisarts, maar wij hebben beide een andere huisarts, naar welke ga je dan?
    Heeft iemand daar ervaring mee?

2. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Wij hebben allebei dezelfde ha.
    Ik heb geen idee naar welke je dan moet gaan. Ik denk om te beginnen naar die van jou, maar die van je vriend moet volgens mij ook op de hoogte zijn? Ik zou het gewoon even navragen.

Mijn vriend mag 'het thuis doen';)
    Hij moet het potje dan in zijn broekzak mee naar het ziekenhuis nemen. Ik moet het dit weekend nog met hem bespreken.
    Het kan namelijk dinsdag maar dan ben ik om 6 uur de deur al uit...
    Hij zal het helemaal 'zelf' moeten doen....
    Best ongemakkelijk.:)

3. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een heel stout idee :)):)): ga naar beide huisartsen en kijk wie je het snelst/best helpt!!! Kun je misschien nog van profiteren.....ok, beetje flauw misschien, maar je kunt het ook zien als ''second opinion''. Maar goed, je moet wel 1 doorverwijzing krijgen, want anders roept het verwarring op bij het z.huis. Succes meid(en)!!!

4. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,
    mijn vriend en ik zijn ook al meer als 2 jaar bezig, een maand geleden eindelijk de knoop doorgehakt om naar de HA te gaan, vond het zo eng/spannend. deze gaf ook aan dan mijn vriend eerst een zaadtest moest doen... dat moest via zijn huis arts. nou wij dat gedaan, bleek het te lang geduurd te hebben en moesten we het opnieuw doen, de volgende dag al de uitslag dat het helemaal in orde was! nu een afspraak gemaakt bij de gyn voor 22 september (ik ben zoooo zenuwachtig) mijn huisarts stuurd de verwijs brief zelf door naar het ziekenhuis!
    heeeeel veel succes allemaal
    groetjess

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij hebben voor 16 sep een afspraak met de gyn staan.. We hebben al een zaadonderzoek en bloedonderzoek gedaan. Zaad was redelijk, bloed was oke!! Dus nu wel spannend, wat ze allemaal gaan doen enzo.. Ik heb ook al gehoord dat ze meteen met de 1e afspraak een inwendige echo doen.. Lijkt me helemaal niets!! Maare eerst moet ik dit weekend ong.. ongi worden, dus we wachten rustig af.. (doe de laatste 2 maanden geen ovutesten meer) Hoop natuurlijk dat het raak is en dat we niet naar het zkh toe hoeven!!

Deel Deze Pagina