Hallo Meiden, de kop zegt het al na hoeveel dagen na de eisprong kan de innestteling plaats vinden?? Heb op dit moment wat vreemd gevoel. -last aan de rechter zijde van mijn buik. -licht misselijk -Rara smaak in de mond? Volgens berekening van de computer zou vandaag de innestelling plaats kunnen vinden, maar deze zei ook dat ik afgelopen donderdag mijn eisprong kon verwachten maar dat was pas op zaterdag/zondag. Als ik dat dan zou berekenen (van donderdag tot woensdag= 6 dagen) zou er 6 gagen tussen moeten zitten, en zou het dus pas as vrijdag/zaterdag de innestelling plaats vinden. Mijn NOD dag is 10 september. Zou de innestelling eerder plaats kunnen vinden?? Hoe was/is dit bij jullie??
Mijn NOD is ook 10 sept. Spannend hé? Wanneer gaat het eitje innestelen? - vruchtbaredagen.nl - Belangrijke data als je zwanger wilt worden Hier kun je het uitrekenen, voor mij zou dat vandaag zijn.
blike1987: Als ik het via die site bereken is het inderdaad vandaag. Wanneer heb jij je eisprong gehad? Grappig bij ons bijde hetzelfde. Voel jij al iets? Wanneer ga jij testen? Groetjes
Nou dit is nou voor het eerst dat ik lees dat iemand een rare smaak in zijn mond heeft.. ik heb dat namelijk ook ! lijkt net of ik parfum heb ingeslikt... klink je dat misschien bekend ?? Mijn NOD is de 11e.. Verder zou ik het ook niet wetn hoe het met die innesteling zit.. ze zeggen (de boeken) dat het van 6 tot 8 dagen na je eisprong gebeurt... Succes !
Hier komt de innestelingsdag vrijdag ( Hoop ik ) Spannend allemaal zeg! Succes meiden! Liefs Adorable
Celien: Ik kan niet zeggen wat het is, het is een vreemde smaak. Gister had ik dat al. Vanmorgen toen ik waker werd ook. Heb toen mijn tanden gepoetst en dacht dat ik er vanaf was maar een half uur nadien was het erweer. Heb jij nog andere bijzonderheden? Wanneer heb jij je ei gehad? Adorable: Merk/voel jij al iets?? Wanneer heb jij je ei gehad??
@ Petrab: ik heb rond de 29 mijn eisprong gehad, ma ik gelof dat ik hem al een paar dagen eerder heb gehad want had toen steken in mijn buik en was na een paar uurtjes weer weg. Ik heb al een aantal dagen hele gevoelige tepels, als ik mijn zoontje op pak en tegen me aan druk doet het al pijn! Verder ben ik erg vochtig en ben nu 2 dagen al best misselijk, geen idee waar het van komt, heb niet verkeerd gegete ofzo want hoef niet over te geve en heb verder ook geen last van mijn darmen ofzoo dus i don't know... vroege innesteling gehad mssn???? geen idee heb er eigenlijk niet zo veel verstand van, ik begin me er deze maand pas echt in te verdiepen, want bij de vorige was het 1e ronde al raak dus hoefde ik me er eigenlijk niet zo mee bezg te houden. Rare smaak in de mond dat herken ik trouwens wel van mijn vorige zwangerschap, idd wat ze al zeiden alsof er parfum, deo of een of ander gemisch spul in me mond is gegooid ofzo egt vies en ik kreeg het ook niet weg met drinken ofzo. Ik vraag me trouwens af of iemand weet of je bij een 2e ook zo'n erge bandenpijn kunt hebben omdat het al een keer is uitgerekt???? Liefs Adorable
mijn NOD is 11 september, maar volgens mij heb ik ook 2 dagen later mn ei gehad dan volgens de berekeningen, wellicht dat mijn NOD dus nu rond de 13e ligt. Spannend allemaal he
adorable: Ook in 'verlies" vocht. Meer dan anders want het valt me nu echt goed op. Nou ja ik weet het ook niet. De enige oplossing is wachten, wachten en wachten.
@ petrab: Gaan we toch lekker samen wachten!! Ik ga aankomend weekend een weekje na mijn ouders in NL( ik woon in BE en moet nog een aantal mensen bezoeken) Oja moeders gaat me leren haken en breien!! Errste haakproject een kussentje voor op de bank dus ik kan me gedachtes wel even opzij zetten zodat de tijd wat sneller voorbij gaat, als ik terug kom van mijn moeder mag ik meteen teste hihihi
@petraB, zou volgens de berekeningen vandaag mijn innesteling hebben, heb er alleen niets van gevoeld dus denk dat het deze maand niet raak is... (maar.... wie weet) Kan komende maandag testen omdat ik een zwangerschapstest heb van sensitest waarmee je een aantal dagen voor je NOD al kan testen. Leuk dat we ongeveer gelijk op gaan, laten we contact houden zou ik zeggen. Die 5 dagen duren alleen nog zooooo lang.... En hebben jullie ook dat je er constant mee bezig bent? en er de hele dag aan denkt? Liefs Sophie
Hier ook iemand die op 10 sept nod heeft en over 9 dagen kan testen.. Nu heb ik ook een vraag: Wanneer ga je HCG aanmaken...Pas na innesteling of na bevruchting?
Dit staat op Wikipedia: Humaan choriongonadotrofine (HCG) is een hormoon dat tijdens een zwangerschap door het embryo wordt geproduceerd. Vanaf de innesteling gaat het chorion (één van de drie vruchtvliezen van embryonale herkomst) HCG produceren. In de urine van de vrouw is dit soms al 2 weken na de bevruchting aantoonbaar (1 dag overtijd). Zwangerschapstesten zijn hierop gebaseerd. Dus als ik het goed lees is het het embryo dat hCG produceert, maar wel pas na de innesteling. Leuk dat jij ook rond 10 sept je NOD hebt zeg
thanx... Dus als ik zwanger zou zijn dat zal ik binnen nu en morgen een innesteling hebben en dan pas hcg produceren...Spannend!! En super leuk dat er meer meiden geduld moeten hebben net als mij!! En ik heb totaal geen geduld hierin
Vreemd hé ik had er nog nooit van gehoord dus was blij toen ik las dat ik niet de enige ben haha.. hoop dat het een goed teken is. Verder voel ik helemaal niks... had vorige maand echt het gevoel dat het zo was, want had steken in mijn vagina en last van rommelige darmen en pijn in mijn rug (dit heb ik nooit) na 4 dagen overtijd kwam toch mijn menstruatie.. ik heb afgelopen weekend mijn ei gehad, alleen of het nou vrijdag of zaterdag was dat weet ik niet want beiden dagen voelde het zelfde aan...
Zal ik je eens zeggen dat ik gisteren dus heel erge ongi krampen heb gehad en me best wel ziek voelde...Ik dacht misschien een late eisprong (heb ovutesten gebruikt dus lijkt me toch niet..?) Maar of je de innesteling zo goed kan merken???
Hier nog 1 !! haha.. mijn vriend word gek van me want ik kan niet ophouden met lezen over zwanger zijn, praten over zwanger zijn... Nu nog zelf zwanger zijn
Bij de eerste was ik ook zo erg hoor ..Duurde een half jaar maar nu hoef ik niet te ontpillen dus ik heb stilletjes hoop...Was toen zwanger na de ronde met ovutesten ...
Van de dokter moest ik ff kijken wat mijn cyclus was omdat het vorige maand nogal raar ging en ik 4 jaar (spiraal) niet ongi ben geweest... Dus heb deze maand ovu testen gedaan.. maar voor de rest klussen we heel de maand al om de dag.. Zou dat een grote kans kunnen hebben ?? Hoe lang ben je nu al bezig ??
Ik heb een innestelingsbloeding (ook van de placenta word zo genoemd) gehad op 6/7 weken, en bij mn 2e kindje op 6, 7, 9 en 12wk.