spannend !! meer mensen die rond die tijd hun NOD verwachten ?? en wat zegt jullie gevoel ?? last van kwaaltjes O.i.d ??
Hey meis, Ik heb ook 27 maart mijn NOD zooo spannend hahaha Moet zeggen heb wel een aantal kwaaltjes beetje gevoelige (.)(.) en een erg opgeblazen gevoel met veel ongi krampen maar ja je ga je zelf ook dingen inbeelden natuurlijk hahaha. En jij ook ergens last van Veel liefs Meertje
Ik heb geen kwaaltjes ! nahja , wel veeel en vaaak plassen afgelopen week , en nu misschien iets wat gevoelige boobs ! vorige maand was de 1e ronde , was er heeel erg mee bezig , en was er van overtuigd zwanger te zijN! maar nee , je kan je zelf echt zwanger denken . ik ben nu er heel rustig onder en het komt wanneer het komt . maar nu de nod in de buurt komt is het wel spannend natuurlijk !
Hoi meiden, Mijn nod is ook volgend weekend, heb eigenlijk helemaal geen "klachten" dus heb ook het idee dat het niet raak is, maar blijft toch spannend Veel succes allemaal....wanneer gaan jullie testen?
hoi meiden hier de 26e mn nod! af en toe last van steekjes in mn buik en moe. @1988 mama , fijn dat je er nu wat rustiger onder bent! @oogappel ik ga niet eerder testen dan de 27e of ik moet veel kwaaltjes hebben dan eerder. jij ook succes.
Hoi Hoi, Voor mij is het ook erg spannend of ik van het weekend ongi word ja of nee!! De laatste 2 a 3 maanden lijkt mijn cyclus zo'n 26 dagen te duren, ipv 28 dagen, dus het zou ook nog mogelijk kunnen zijn dat ik iets vroeger ongi word.... of natuurlijk helemaal niet! We zijn nu aan onze 2e ronde voor ons eerste wondertje. Heb geen last van kwaaltjes, maar gisteravond voelde ik wel enorme spanningen in m'n onderbuik. Het leek wel een beetje op menstruatiekrampen, maar dan iets anders. Het trok er in ieder geval behoorlijk en ik had het super warm!! Och, kan vanalles zijn Succes allemaal!
Hee meiden! Ik heb de 24ste mijn nod, maar heb al 3 lichtpositieve testen! Maar ik wacht mijn nod nog even af
Ik ga echt afwachten dit keer tot ik ongesteld ben ! als het nou echt 7 dagen na men NOD is ga ik testen ! niet te snel testen in elk geval ! @ esmee83 wij gaan ook voor de 2e ronde voor ons 1e kindje .
@ daan04 lijkt me dan toch wel overduidelijk ? hoezo heb je besloten al zo vroeg te testen ??? 3 licht positieve testen ? denk dat we je mogen feliciteren
Daan04 van harte een lichte streep is een streep hoor!!!! Ooooh dat testen ik kan me bijna niet inhouden wachten jullie echt allemaal jullie NOD af!! knap hoor hahaha
Hé meiden, Ik test pas echt na m'n nod, dit zal dus na het volgende weekend zijn als ik dan nog niet ongi ben geworden.. De afgelopen weken hield m'n lichaam mij zo voor de gek, dat ik wel 4 a 5 testen heb gedaan! Maar ze waren helaas allemaal negatief.. Ik had namelijk maar 2 daagjes een bloeding gehad, die trouwens 4 dagen te vroeg kwam, dus ik dacht aan een soort van innestelingsbloeding. Het begon met een beetje een lichtbruine kleur in m'n urine en later werd het bruine afscheiding van een halve dag en vervolgens 1,5 dag helder bloedverlies. Normaal gesproken ben ik 5 dagen zwaar ongesteld, maar dit was zo raar... na 2 dagen hield het allemaal weer op en ik dacht toen echt dat het raak was! Normaal gesproken kun je mijn eerste menstruatiedag met de klok gelijk zetten, maar de menstruatie bleef dat weekend verder uit. Ik was verder ook niet aan het ontpillen ofzo, want ik slik in geen jaren de pil meer. Had deze maand dus echt steeds het gevoel zwanger te zijn. Ik voelde ook steeds van die samentrekkingen in m'n onderbuik en in m'n onderrug, wat ik normaal ook heb als ik moet menstrueren, maar dan voelde het net even wat anders. Werd er soms 's morgens wakker van. Het waren gevoelens die ik nooit eerder had gehad. Dat weekend was ik dus verder niet ongesteld geworden, maar wat wel raar is, dat alle testen negatief aangeven. Voor mijn gevoel ben ik nu 3 weken overtijd, maar het is dus niet zo. Een bloedtest heb ik 5 dagen geleden gehad en deze gaf helaas ook negatief aan. Ik vond het naar aanleiding van deze situatie heel moeilijk te bepalen wanneer ik mijn eisprong deze maand zou hebben, aangezien ik niet echt kan bepalen wanneer mijn 'menstruatie' is geweest. Ik heb dus nu express even geen testen meer in huis gehaald Gewoon maar afwachten... maar wel ontzettend spannend hoor! Leuk in ieder geval om op deze manier mensen te vinden die rond dezelfde tijd hun nod hebben!! @ daan04 (Alvast) van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
hallo meiden, als het een beetje klopt heb ik ook rond de 25e mijn nod. Ik zit nu in ronde 16 en heb veel gerommel gehad rond mijn ongie. van clomid kreeg ik cystes enz.(heel lang verhaal) het lijkt er op dat ik deze periode mijn ei heb gehad op 11 maart CD10......tenminste volgens FF (zie linkje) met clomid was dit steeds CD19 2b9cd4 Ovulation Charts dat zou betekenen dat het dus rond 25 maart nod is....toch? ik heb gisteren en eergisteren het gevoel gehad echt ongie te zijn....rugpijn, buikkrampen.......geen drup bloed. Ik heb creme/witte afscheiding en had op dag 4 en 6 na mijn vermoedelijke eisprong iets bloed bij de afscheiding (veegje) O ja, heb een cyste die aan het verdwijnen/inzakken is en volgens de gyn kan je daarom gewoon nog een andere eisprong hebben.......ik hoop het maar Ik vind mijn temp alleen niet erg hoog blijven, maar mijn andere twee keer tempen ging het ook niet veel hoger als 36,8..... zo, wat een verhaal hè ben zo nerveus en zenuwachtig...... durf straks vast niet te testen.... ben erg bang voor de zoveelste teleurstelling we blijven hopen nenna
heel rustig vandaag hier.....helemaal niemand??? heb trouwens vandaag weer wat roze/bruin verlies gehad..... nenna
Esmee:Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he!! Al helemaal als je gevoel ook zegt dat het goed zit is het ontzettend verwarrend als het anders blijkt te zijn! Het is wel vreemd dat het allemaal zo kort was. Je zou bijna denken dat het inderdaad wat anders was maar de bloedtest bewijst weer het tegendeel helaas. Kan me dus heel goed voorstellen dat je even geen testen haalt maar ooooh wat is dat moeilijk hahaha. Maar heb je op dit moment nog ergens last van!! Nenna:Jeetje meid wat een verhaal zeg!! Maar idd rond 25 maart zou je NOD moeten zijn. Je symptomen zijn wel weer heel hoopvol ik zal heeeeel hard voor je duimen hoor! Heb je nu nog last van roze/bruin verlies!!
Hoi Meertje, Ja het is inderdaad een vreemde periode geweest, maar ik moet me er maar bij neerleggen dat ik niet zwanger ben.. Heb de laatste dagen wel een behoorlijk opgeblazen gevoel en wat krampjes en steekjes in mijn onderbuik gehad. Vandaag voelt mijn buik zo opgeblazen, dat ik de knoop van mijn broek af en toe los moet maken haha. Vanmorgen had ik 's morgen bij het afvegen even een heeeel licht bruin/roze kleurtje door m'n urine, maar of dit van een beginnende menstruatie/zwangerschap is?? Ben benieuwd!! Zo begon het namelijk vorige maand ook en dit zette door in die 1,5 dag helderrode bloeding, 4 dagen voor m'n nod. Vanmorgen, 4 weken later, heb ik dus weer een heel licht bruin/roze kleur door m'n urine bij het afvegen, maar dit heeft verder (nog) niet doorgezet naar meer.. We hebben afgelopen maand niet meer zoveel 'geklust' voor het 'echie' dus het zou wel een wonder zijn wanneer het nu ineens wel raak is!! Haha! Even afwachten dus!
Ik had last van bruinverlies. En ik dacht ik doe een test en als die negatief is, dan vind ik het goed deze ronde . Maar er kwam een heeeel licht streepje... En nu worden ze met de dag duidelijker. Foto's staan in mijn album voor de liefhebber
Meertje: ik heb nu even geen bloedverlies meer, maar nog steeds ongi krampen mijn temp is nog niet gedaald, wat het anders wel doet als ik ongesteld moet worden. Ik heb ook eigelijk nooit zo veel krampen voor of tijdens mijn ongie Na 15 rondes mag het toch ook wel een keer....toch??? Daan: begrijp ik dat je zwanger bent???? gefeliciteert meid Esmee:wat kan je lichaam je soms plagen hè.....sterkte...spannend hoor
Hoi hoi allemaal!! Ik heb als het goed is a.s vrijdag 26 maart mijn nod dag!! Wij zijn proberen zwanger te worden van ons 1e kindje! ben vorige maand (26 feb) voor het laatst ongesteld geweest.. dus het is de 1e maand!! Heel spannend!! Het zal wel niet.. maar ik voel me wel echt anders! Met vlagen heel misselijk! Ook wel moe( maar merk het verschil niet echt meer want het ook een te laag werkende schildklier! Dus ben over het algemeen altijd wel moe) maar gaap nu de hele dag door!! En ook gewoon een gevoel dat er wat is in m'n buik! En het borrelt ook regelmatig! Dan zegt m'n vriend al... nou nou... vooral na het eten!! En veel plassen!!! moet om de haverklap naar het toilet!! Heb vanmorgen al een test gedaan.. kon niet meer wachten!!! maar die was helaas negatief!! Maar ik wacht rustig tot vrijdag... en anders probeer ik het zaterdag weer!!! Vind het echt heel spannend allemaal!! Hoop wel dat het zo is!! Maar wat jullie ook zeggen je wilt het ook heel graag dus ga je ook dingen voelen!! Hahaha.... Succes iedereen!!! Liefsss.....
Ik heb mijn NOD ook rond 27 maart. Heb nu al getest maar is helaas nog helemaal wit. Had mijn eisprong alleen erg laat pas op 16 maart. Dus waarschijnlijk veels te vroeg met testen. Maar ben zo erg slecht in wachten.
Esmee:Ik zal heeel hard voor je duimen hoor! (ondanks dat er weinig geklutst is ahaha) Ben bang dat deze ronde voor mij is afgelopen heb nu ook bruin/roze kleur o,jee! Daano4:heb natuurlijk even in je album gekeken en dat is overduidelijk natuurlijk gewoon hartstikke zwanger meis!! Nenna:Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook van die vreselijke krampen dus je weet het nooit. Ik had vanmorgen toch stiekem een test gedaan kon het gewoon niet laten hahaha Zon test die je paar dagen voor je NOD kan gebruiken. Negatief natuurlijk en nu heb ik bruin verlies wordt gewoon gestraft omdat ik te vroeg heb getest hahaha En inderdaad na 15 rondes wordt het nu echt wel tijd dat die beeb er komt. Ik hoop voor je dat het deze ronde daarom nu echt raak is.