Ik ben vanochtend ongesteld geworden. De 1e keer na ik gestopt ben met de pil. Eerst kwam er niet heel veel bloed, in de loop van de dag begon ik echt ongelooflijk veel te bloeden. Ik heb het bij mezelf nog nooit zoveel gezien! Heb vanaf vanmiddag tot nu wel 9keer maandverband verwisseld. Nu in de loop van de avond heb ik ook nog eens onwijs veel pijn. Echt mijn bovenbenen, me onderrug, me hele onderbuik. Nu had ik voor ik aan de pil ging ook wel pijn, en toen ik aan de pil zat had ik ook op dezelfde plekken kramp en pijn, maar het is echt nog nooit zo hevig geweest. Het zijn echt hele erge steken! Komt dit denken jullie door het ontpillen? Heeft iemand dit ook gehad? Vond het wel een beetje eng..
Heel herkenbaar! Sinds ik ben gestopt met de pil is alles weer 'echt' werkt, en daardoor ook heel heftig! Dat is ook normaal. Ik had ook de eerste keer 'echt' ongesteld na de pil vreselijk heftig, en erg veel pijn. Het is nu nog steeds geen pretje, maar lijkt af en toe wel iets minder heftig dan toen. Zal dan inderdaad wel met ontpillen te maken hebben ook. En al dat bloed is natuurlijk ook gewoon erg naar..! Hou ik ook niet van!
Jup, het druipt gewoon mee, eng is dat he! Maar het is heel normaal.. Toen ik aan de pil was had ik ook nooit rood bloed, alleen maar oud en bruin en dik.. (sorry voor de vunzigheid ) Maar dat zijn ook onttrekkingsbloedingen, geen echte ongesteldheid. Geen zorgen maken hoor!
Gelukkig maar! Ik schrok wel even van de pijn zeg. Moest echt even goed gaan zitten tot het over was. Maar ik ben al wat gerustgesteld, dank je wel!
herken baar. ik bloede ook veel meer na het stoppen dit zie je per maand verschillen ook de pijn, bij mij waren de eerste 6 maanden heel onregelmatig. mijn advies hou lekker veel rust slaap veel en neem een pijn stiller . maar vooral de rust heb je echt nodig anders kom je de week niet door. als je voortaan zoveel elke keer bloed laat je ijzer even bekijken of je niet te kort komt, dit wil nog wel een gebeuren dan. xxx
Ik ben gelukkig normaal maar 4 dagen ongesteld. Weet niet of het nu door het ontpillen meer zal zijn. We zullen zien! Heb Alevé Feminax ingenomen. En lig lekker op de bank.
Hi, ik ben ook na het stoppen van de pil heftiger gaan bloeden dan voorheen.. Het is echt niet normaal meer.. Ik bloed ook 6 dagen lang.. Myn cyclus zit wel op 30 dagen.. Na het stoppen was k wel pas na 42 dagen ongesteld.. Ik heb ook veel pijn als k ongesteld ben.. Borsten doen echt vet zeer en mijn buik en rug. k kryg dat al meestal na mijn ovulatie en de pijn stijgt geleidelijk mee.. Ik zou niet weten of dat aan het ontpillen ligt. K geloof daar niet echt in. als j gezond bent dan zou alles gelijk goed moeten werken. De pil zorgt ervoor dat j een soort van nep bloeding krygt. Het was toen ook anders by my. K bloedde dus ook bruin n maar twee dagen.. Anyway, het is in ieder geval een goed teken.. Alles werkt weer.. Ik ben nu in ronde drie.. Eigenlijk vier, maar het schijnt dat de eerste ronde (na de pil) niet telt ofzo.. Dus ik hoop deze maand op goed nieuws.. Blijven bidden.. God zal er voor je zijn... Succes
Mijn bloedverlies valt tot nu toe wel mee, maar was ook idd even vergeten hoeveel pijn menstruatiekrampen ook al weer deden zonder pil Had er met de pil echt niet zoveel last van...
ik herken dit ook wel. Na het stoppen van de pil zien mijn menstruaties er ook heel anders uit. Vaak heel heftig gepaard met veel krampen en veel bloedverlies.
hmm.. ik stop deze week met de pil.. maar als ik dit zo lees kan me nog heel wat te wachten staan Ach, gaan maar van het beste uit en hopen dat het mee valt
Nou vanochtend was het ook een lekker zooitje Ik ben echt nog nooit doorgelekt, ook niet voor ik aan de pil ging. Ik ben in de nacht 3 keer opgestaan om mijn maandverband te verwisselen, want ik voelde het gewoon druppelen en dat de hele tijd! 'S ochtends werd ik wakker en ik was helemaal doorgelekt, en niet zo'n beetje ook. De pijn is wel iets minder. Maar ik voel het nog wel heel erg in mijn bovenbenen.. Dat wordt vandaag goed uitrusten. Had het echt niet zo erg verwacht, ik ben maar 3jaar aan de pil geweest.
Ik hoor en lees ook vaak dat vrouwen na het stoppen van de pil pas heel veel later ongesteld worden.. Gelukkig is dat bij mij niet gebeurd.. Mijn cyclus was gewoon hetzelfde.