Goh wat spannend meiden! ik moet helaas nog 4 tot 6 dagen wachten. Klein beetje gespannen en gevoelige borsten en kleine krampjes in mn onderbuik. Wat zal dat betekenen????
temp is weer omhoog geschoten niet ongie dus.....en nu???? 2b9cd4 Ovulation Charts effen afwachten nenna
Oh, het wordt steeds spannender! Ik heb ook nog steeds geen drupje bloed verloren! Jipie!! Dit weekend wordt het meest spannend voor me, dus het wordt nog even afwachten......... Mijn borsten lijken steeds gevoeliger/pijnlijker te worden. Nog even sterk zijn, want ik ga pas echt na het weekend testen! Nou, hopelijk hebben we straks allemaal een positieve test in handen !!
Ik heb ook nog geen drupje bloed verloren!! OOhh ik hoop het zooo.... Ik wacht nog tot maandagochtend met testen!!!! Succes meiden!! Mijn duimen draaien voor jullie!!!
Stom vraagje mischien maar hoe krijg je dat balkje van je cyclus onder je krabbels? Ik weet al wel hoe je hem maakt.. maar ik krijg het maar niet voor mekaar om ze onder mijn krabbels te krijgen!! Thnx alvast!!!
Mijn duimen draaien mee!! Heb wel steeds het gevoel ongesteld te moeten worden, maar er komt maar niks... Van een aantal vriendinnen heb ik begrepen dat zij dit gevoel ook hadden toen ze zwanger waren, dus ik maak me nog even geen zorgen @muppie22: Die banner kun je op deze manier aanmaken: Je gaat naar het kopje 'Banners' van deze site, daar kies je je gewenste banner uit en vul je je cyclus in. Wanneer je dat gedaan hebt kopieer je de gehele tekst (de eerst bovenste) onderaan de pagina. (de tekst is de link van de aangemaakte banner) Vervolgens ga je naar je eigen profiel (klik je naam aan) en ga dan naar 'Gebruikersinstellingen' en vervolgens naar 'Handtekening wijzigen' Hier plak je die tekst (= de banner) en je slaat hem op. Nu komt de banner automatisch onderaan je berichten te staan.
Volgens mij is het gelukt!!! @Thnx esmee.... Ja spannend he... elke keer als ik op het toilet zit dan denk ik van zal het dan nu zo zijn! Maar er komt nu gelukkig nog nix!!!! Wanneer ga jij testen????
Hey muppie22, Ik zie je banner inderdaad staan! Goed zo Onze cyclus loopt precies gelijk zeg! Haha, ik kijk ook elke keer als ik naar het toilet ga of ik nog niks verloren heb en gelukkig, nog steeds geen bloed!! De 'kwaaltjes' zijn bij mij nog steeds hetzelfde: beetje gevoelige borsten en het gevoel ongesteld te moeten worden (al 3 dagen ofzo) Het zijn een beetje krampjes in m'n onderbuik. Ik mag van manlief pas dinsdag testen Hij wil voorkomen dat ik er een hoop zwangerschapstesten tegen aan gooi, want dat gebeurde vorige maand. haha. Kost ook een hoop met geld, dus kan hem wel begrijpen! Maar ik ben vet nieuwsgierig joh!! Zou het bij ons raak zijn??? Wanneer ga jij eigenlijk testen???
Heeej esmee!! Ooh wat grappig.. ja daar had ik helemaal nog niet naar gekeken.. maar idd we lopen gelijk!! Ooh ik vind het ook zooo spannend!! Ja bij mij het ook wel een beetje dezelfde kwaaltjes.. heb nu ook zo sinds 2 dagen ook het gevoel dat ik wel ongesteld moet worden... en dan voel ik ook wel wat.. maar dat is gewoon dan wit/creme achtige afscheiding!! Heb dat nu trouwens wel veeeel meer dan normaal!! Weet ook niet of dat een kwaaltje is?? En ook last van gevoelige borsten.. kon vanacht niet op m'n buik slapen dat deed gewoon zeer!!! Heel vreemd... Alleen ben niet misselijk meer.. heel raar 2 weken geleden ong en vorige week ook nog wel.. was ik echt heel misselijk met vlagen!! Mischien tot ook wel m'n eisprong gehad?? Ik heb het nog niet bijgehouden deze maand!! 't is ook de eerste ronde voor ons voor ons 1e kindje!! Dus het zou wel heeeeeel speciaal zijn dat het dus deze ronde al raak is!! Ik hoop het natuurlijk van wel!!! Ik ga morgenochtend denk ik een test doen!! Ben te nieuwsgierig!!! Ik heb nog 1 test liggen van de kruidvat.. die 2 voor 5.... Ik ben heel benieuwd!!! Ik laat het weten uiterraad!!! Liefsssss.....
Zelf moest ik op de 27ste ongesteld worden,maar heb nog niks gezien. Ik wacht nog een paar dagen af, heb nergens last van. Ik duim voor jullie meiden.
ben denk ik weer ongie geworden....grrrr. 't is nog wel oud bloed, maar met mijn temp daling kan het niet anders als doorzetten. wat wel mooi is, is dat ik uit mijzelf ongie ben geworden..... tot nu toe deed mijn baarmoeder het niet goed en gebruikte ik medicijnen hiervoor......dus misschien de volgende ronde raak?????? heb nu een cyclus van 27 dag.... ik ga deze keer voor het eerst ovu testen gebruiken....iemand daar ervaring mee? wanneer kun je het best testen, 's morgens of 's avonds. Ik heb twaalf testen.....moet ik dan gelijk na mijn ongie beginnen? sorry voor alle vragen nenna voor de wachtende dames......heel veel succes....spannend he!!!
Hoi hoi meiden!! Nou ben al 4 dagen overtijd maar de test is nog steeds negatief!! Baalde wel een beetje vanochtend!! Maar ik weet niet of ik wel kan spreken van overtijd! Want het is ook de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil!! Dus het kan ook zijn dat mijn cyclus normaal ( dus zonder pil ) langer duurt!! Maar laat dan de ongesteldheid maar beginnen... want die onzekerheid is ook maar niks!!!! Maar goed we moeten maar afwachten!! @ nenna... ooh wat balen!!! maar wel mooi dat je uit jezelf ongi bent geworden!! @roderoos20... Succes meid!!!! Hoop voor je dat het raak is!!
Hoi allemaal, Hier 2 dagen overtijd maar een negatieve test! Zaterdag erg misselijk en overgeven maar dan zou de test toch positief moeten zijn als het van een zwangerschap was? Heel raar... we wachten nog maar even af.
het lichaam is een ingewikkeld iets het bloeden wil nog niet doorzetten....ik snap er niks van. startproblemen??? je hebt helemaal gelijk muppie22, laat dan maar komen die ongie....dat wachten maakt je ook gek ik wil eigenlijk nog niet testen want dan zul je zien dat ik daarna gelijk ongie wordt.......zonde van het geld chantal: ik hoor dat sommige mensen pas veel later positief testen.....ik laat mn duimen voor je draaien hoor!!!
Heb vanochtend stiekem toch een test gedaan maar helaas negatief, heb nou echt last van me buik,net of ik moet ongi moet worden maardat het niet doorzet. afwachten maar. Muppie22@ dankje ik hoop het ook voor jou! Chantal74@ spannend zal voor je duimen!
Hoi meiden, Wat vervelend allemaal he, die negatieve tests en de onzekerheid of je ongi moet worden ja of nee.... Het kan dus vanalles zijn: zwanger, maar dat je lichaam pas heel laat hcg-hormoon aanmaakt en dat de tests daarom negatief aangeven, of je bent inderdaad aan het ontpillen en je cyclus moet daarom nog in balans komen en lijkt het dus of je overtijd bent, of je denkt dat je ongie bent maar blijkt het te gaan om een 'innestelingsbloeding'..... geen touw aan vast te knopen! Het lichaam blijft een miracle en je kunt het niet altijd met elkaar vergelijken! Hiervoor zijn we te uniek Ik zal voor jullie duimen!! Morgen wordt het een spannende dag voor mij, want dan ga ik testen met de CB digitaal; "zwanger" of "niet zwanger" ooooeeeeeeeeeeeeeeeee spannend!!!!! Mijn 'kwaaltjes' zijn verder nog steeds hetzelfde": af en toe ongiekrampjes en gevoelige borsten. Hoop dat het raak is!!
Hi Ladies, Vanmorgen was ik dus om 6 uur alweer wakker.(Dit heb ik de laatste tijd wel vaker en daarna kom ik dan niet meer goed in slaap..) Ik voelde dat ik moest plassen, maar ik was nog aan het twijfelen of ik mijn overheerlijke bedje wel uit wilde stappen, totdat mijn mannetje merkte dat hij niet de enige was die wakker was Vandaag zou voor ons de "big testing day" zijn, dus hij vroeg of ik moest plassen en of ik anders nu niet kon testen?! Nou, ik dacht vooruit dan! Dus ik naar de badkamer mijn Clear Blue digitale test klaar maken en plassen maar!! Nou, het is voor ons een wonder, maar er kwam binnen 30 seconden al "zwanger" op te staan!! Dus ladies, ik ben ZWANGER !!!!!!! Jipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Kon het bijna niet geloven!! Dolblij waren/zijn we!! Gelijk foto's gemaakt van de uitslag.. hihi!! Nou dit was voor ons zo'n beetje de 2e/3e ronde voor ons 1e kindje, dus het is wel lekker snel zeg! En we vinden het zo bijzonder omdat we in de maand maart maar 1x onveilig hebben gevreeën rond de tijd van m'n eisprong (waren we niet eens van bewust!) Nou meiden, ik duim nog voor jullie!! Hoop dat het voor jullie ook raak mag zijn!!!! Liefs Esmee