super gefeliciteerd esmee83....wanneer zou je uitgerekend zijn? vandaag weer wat bruinverlies...grrrrrr....lat me nu gewoon ongie worden:x:x anders moet ik over twee weken weer aan de provera. Ik heb gewoon zin om te testen, maar bij mij draait dat altijd op een teleurstelling uit... gewoon omdat mijn ongie niet uit zichzelf komt ben bang dat er weer een cyste zit...mag pas over drie weken weer naar de gyn Kan wel janken.....heb ik ook al genoeg gedaan depri Nenna
Esmee, gefeliciteerd!! Geweldig, lekker genieten nu!! Verder: ik weet wel dat sommige testen negatief aangeven terwijl je zwanger bent of dat je laat hcg aanmaakt, maar bij Charlotte testte ik op dag 28 (nod) overduidelijk positief daarom vind ik het zo raar... Hier nog steeds geen ongi, bij een regelmatige cyclus ben ik nu 2-3 dagen overtijd. Wacht in ieder geval deze week nog af.
Hé meiden, Thanx voor de felicitaties! Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend zou zijn, doordat mijn cyclus afgelopen maand een beetje 'verkeerd' is gelopen; ik werd toen namelijk vroeger dan normaal ongesteld en het duurde maar 1,5 dag... normaal duurt dit toch zeker 5 dagen bij mij en is standaard om de 4 weken.. (en zit al jaren niet meer aan de pil hoor..) Ik vermoed dat het om een afgebroken 'zwangerschap' is gegaan, want m'n lichaam gaf wel wat signalen af maar zwangerschapstesten en de bloedtest gaven negatief aan. Maar nu is het dan wel goed raak!! Ik heb de banner dus maar aangepast naar eind november, tis maar een gokje Heb al een afspraak gemaakt met de dokter voor een doorverwijzing naar de gyn! Zo spannend allemaal.. kan het nog niet echt bevatten dat ik zwanger ben!! @ Nenna: ik hoop dat het goed komt meid! Heb het wel met je te doen..!! Ontzettend vervelend nu je niet weet waar je aan toe bent!! Sterkte in ieder geval! Liefs Esmee
Hey dames!!! ik heb ook goed nieuws!! Vanmiddag getest(kon het niet laten) en ja hoor, zwanger!! Wij zijn zo blij Liefs Selma
Selma....jij ook heel erg gefeliciteerd......oooooo ik ben zo jaloers op jullie maar heel erg gegund hoor!!! stuur maar wat vruchtbare energie door naar mij dank je voor je medeleven esmee.....ik laat wel weten hoe het verder gaat. mijn NOD is nu niet meer rond 27 maart......ik hoop dat ik nog even mee mag blijven lezen en mee kletsen voor iedereen die nog in spanning zit.......veel sterkte!!! liefs Nenna
Heej heej meiden!! Ten eerste van harte gefeliciteerd esmee & selma!!! Ben echt hartstikke blij voor jullie!!! Super!!!!!!!!!!!! Maar zelf snap ik er echt helemaal niks meer van!! Ben al bijna een week overtijd en er is nog niks! Vanochtend weer een test gedaan maar weer negatief!! Kan het mischien zijn dat ik pas heeeeel laat het hcg hormoon aanmaak???? Of kan het ook liggen aan m'n schildklier mischien?? Nog iemand hier die ook last heeft van een te laag werkende schildklier??? Nou ik wacht nog maar ff tot vrijdag! Ga dan denk ik nog maar ff een testje doen! als hij dan nog negatief is denk dat ik dan de HA maar 's ga bellen! Mischien een bloedtest??? Ik wacht het allemaal wel een beetje af!!! Vind het zooo raar... heb wel de "kwaaltjes" zeg maar... De hele dag wat licht in m'n hoofd!! Soms misselijk, soms krampen!! Meestal s'avonds als ik op bed lig dan krijg ik wel wat krampen!! Moet ook zeggen dat ik daar zowiezo s'avonds meer last van heb dan overdag!! Gevoelige borsten!! en heeel raar heb last van koude handen en voeten!! Heel vreemd hahaa.... OOOwwww.... het is wat he meiden!! Whahaha.... Maar esmee & selma echt super voor jullie!!!!! En nenna tuurlijk blijf hier gezellig meekletsen!!! Ik heb het ook echt met je te doen... en dan zit ik hier al te "klagen" na de 1e ronde en jullie zijn al bezig met ronde 16!!! Succes meid!!! XXXXXXX
Dank voor alle lieve felicitaties!! Ik weet dat het dubbel is om anderen te feliciteren als je zelf ontzettend verlangt naar een kindje. Ik gun jullie ook een hele mooie zwangerschap en hoop dat jullie droom snel werkelijkheid wordt!! Blijf vertrouwen. Liefs Selma
Heeeej esmee!!! Hoe is ie met jou?? Sorry sorry sorry dat ik een paar dagen niet online was!! M'n computer was gecrasht!!! GRRR.........:x Maar ik ben er weer!!!!!!! Maar ik ben nog steeeeds niet ongi geworden!! Maar ook nog geen positieve test in handen gehad! Heb zondagochtend de laatste test gedaan.. en die was nog steeds negatief!!! Ja zag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein ienie mienie streepje... maar mischien zag ik die ook wel omdat ik die heeel graag wil zien! Want m'n vriend zag hem namelijk niet!!! Nou toen heb ik vanochtend maar de huisarts gebeld! Hele verhaal uitgelegd dat ik eind feb gestopt ben met de pil... daarna gewoon ongi ben geworden.. en sindsdien niet meer! En de testen maar negatief blijven!! Ze vroeg ook aan me of ik wel zwangerschapskenmerken had! Nou ja ben nog steeds ontzettend moe... ( nu ook heb vandaag gewerkt en ben nu gewoon op!! Ik ken het wel van m'n schildklier maar nu is het toch wel anders! ) Met vlagen nog steeds wel misselijk! en al het andere... alleen ben ik de laatste dagen wel een beetje aan de diarree... (sorry niet echt smakelijk) maar dat vind ik wel een beetje vreemd!! Als het maar niks anders is!!! ( ja sorry ben een beetje bang aangelegd wat dat betreft! ) Maar goed toen zei ze van het lijkt me toch beter dat je morgenochtend ff urine brengt! Dan gaan hun nog een test doen! Dus ik vind het zoooo spannend!! Ik hoop echt zo dat het wel raak is!! maar ik denk het haast niet.. anders had er toch allang een positieve test moeten zijn!! Maar goed we wachten morgen af!!! En zodra ik iets weet laat ik het weten natuurlijk!!! Maar hoe is het met jou! Al bij de HA geweest?? Is dit het 1e kindje voor jullie??? En wanneer mag je naar de verloskundige??? Ben echt blij voor je!!! XXXXXXXXXX
Hoi Muppie, Ooooh ik lees nu pas je berichtje! Je bent inmiddels als langs de huisarts geweest? En... hopelijk een positief resultaat?? of zijn jullie er nu nog niet veel wijzer van geworden? Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en heb een doorverwijsbrief gehad voor de verloskundige, alleen heb ik nog niet de tijd gehad om een afspraak te maken, dus ga ik vrijdag even langs het ziekenhuis en laat ik gelijk bloed prikken. Ze willen namelijk gelijk testen of mijn bloed in orde is en of ik niks onder m'n leden heb.. hoort er allemaal bij he Ik kan het nog steeds niet bevatten hoor.. soms als ik werk denk ik ineens van 'ohja, ik ben zwanger!' haha! Ik heb niet veel last van kwaaltjes, dus daar kan het aan liggen dat ik er soms even niet aan denk. Ben wel wat sneller moe en heb wat gevoelige borsten, maar dat is dan ook alles! Maar we zijn natuurlijk super blij dat het zo snel raak is en dat er dit jaar al een kindje bij ons mag wonen! Ben nu op een roze wolk.. Nou, hopen dat het vruchtje zich goed vast houdt Voor ons is dit inderdaad ons eerste kindje!! Echt geweldig! Ik wens jullie het allerbeste toe en hopelijk is het goed nieuws! Liefs xx Esmee
Heeej esmee!!! Sorry voor je de late reactie.. moest gisteraaf werken!! Maar HELAAS de test bij HA was ook NEGATIEF!! Dus kan er nu dus denk ik maar vanuit gaan dat ik niet zwanger ben!! Maar wel heel apart want ik zit nu dan al op een cyclus van 43 dagen!! En nog helemaal geen gevoel dat de ongi snel komt! Had jij dat ook als ik vragen mag? Dat de eerste keer na de pil dat het langer duurde dan normaal?? Ik heb nu echt zoiets van laat maar komen dan kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen!! Maar spannend voor jou!!! Je bent al bij de HA geweest dus.... en vandaag bloedprikken?? En dan binnenkort naar de VK??? Spannend spannend... maar wat je zegt je zult het in het begin nog echt zoiets hebben denk ik van.. och ja ik ben zwanger... dat je dat op bepaalde momenten gewoon vergeet.. Maar als je de eerste echo hebt gehad dan ben je helemaal verliefd denk ik!! hahahaha... Nou meis zou het leuk vinden als we nog een beetje in contact blijven hier zo!!! Geniet van je zwangerschap he... wat je zegt voor je het weet is het november en dan is jullie kindje er al!! En ff onder ons.. heb je al wat van die schattige babyspulletjes/kleertjes gekocht???? Hahahahaha.... Liefssss... xxxxxxxxx
Heej Muppie, Wat jammer dat de test negatief was en dat je nog niet ongi bent geworden! Nu weet je nog niet helemaal waar je aan toe bent als je cyclus niet normaal loopt lijkt mij. Echt vervelend voor je! Ik kan het zelf niet meer herinneren wat er precies gebeurde toen ik met de pil was gestopt. Volgens mij ging mijn cyclus "gewoon" regelmatig verder, maar ik slikte ook een hele lichte pil, misschien lag het daar aan... Ik ben 2 jaar geleden met de pil gestopt omdat ik het niet fijn vond om hormonen te blijven slikken en toen zijn we maar over gegaan op condooms. (ja behalve sinds januari/februari 2010 niet ) Inmiddels heb ik m'n bloed laten prikken en een afspraak voor de echo gemaakt. Deze heb ik op dinsdag 27 april. Dan ben ik net 9 weekjes. Ben super benieuwd joh!! Nu begin ik het trouwens wel goed te voelen dat ik zwanger ben hoor... Pfff... de laatste dagen, met name vandaag, was ik suuuuuper moe!! Steeds zo'n lamwendig gevoel en moest vandaag spontaan huilen en dan weer lachen en dan weer zooo hard huilen dat ik er bijna van moest overgeven!! Haha! Al die hormonen Mijn man moest er ook behoorlijk om lachen! Echt een drama-queen was ik! Haha! Tevens heb ik ook steeds last van die klunzige dingen allemaal.. ik maak er soms echt een potje van haha! Nou, ik hoop dat een zwangerschap ook snel voor jou zal komen en dat je cyclus snel weer een stuk regelmatiger zal zijn! Ohja, nee, we hebben nog geen spulletjes voor de gekocht voor de baby, ookal kriebelt het behoorlijk! We zijn nog een beetje bang dat we 'gespot' worden en dat iedereen het ineens weet! We vertellen het echt pas bij de 12 weken zwangerschap, maar onze ouders en broers en zussen zijn wel al op de hoogte We houden contact! xxx Esmee