Vandaag NOD: Cyclus in de war??

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pickpocket, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickpocket

Pickpocket Nieuw lid

6 aug 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen, beste leden

Ik heb recent een miskraam gehad.. Mijn eerste cyclus was 40 dagen geworden (normaal 28). Na enkele keren te knutselen :)d) wacht ik nou af op mijn tweede menstruatie, maar zover ik het weet moest de tweede toch gewoon 28 dagen zijn? Toen ik dacht dat ik overtijd was heb ik getest, en het was negatief. Vandaag is het dus mijn NOD van die 40 dagen (als het goed is). Moet ik nog testen, of nog langer afwachten, denken jullie?

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Erg van je miskraam, veel sterkte.Na een miskraam gaat je cyclus helaas niet altijd terug naar hoe het was (zie mijn handtekening). Voor mijn miskraam had ik een cyclus van 27 dagen. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen, misschien kan je beginnen met ovutesten en/of tempen om je cyclus in kaart te brengen zodra je tweede menstruatie begint. Als je menstruatie uitblijft en je zwangerschaptesten blijven negatief kan je ook contact opnemen met je huisarts.
    Ik denk dat ze dit onderwerp op slot gaan zetten, dit deel van het forum is voor nod lijsten. Dit soort vragen kan je beter stellen in het deel Zwanger worden;)

3. Pickpocket

Pickpocket Nieuw lid

6 aug 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Dan zal ik het hierbij laten... Pff, moeilijk zeg dit allemaal..

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Klopt, Losse NOD topics zijn niet toegestaan. Dit topic zal ik sluiten.
    Je kan je vraag ook bij 'zwanger worden' stellen.

Deel Deze Pagina