Ik verveel me enorm thuis en denk niet dat ik veel kans maak om aangenomen te worden als ik nu ga solliciteren Had toen ik 1 maand was al gesol. en aangenomen,maar dat is niet doorgegaan helaas. Wil nu iets vanuit huis gaan doen en dan na de bevalling weer verder zoeken naar een ' echte' baan. Wat voor mogelijkheden zijn er in A'dam en omgeving? Heeft er iemand ervaring mee en wat kan je zoal doen, behalve telefoongesprekken voeren? Iemand tips?
Je hebt 2 speciale sites voor thuiswerk, ook als je daarna mama bent...dat ben je nu natuurlijk ook al een beetje Ik ben alleen ff de naam vergeten, maar daar staan ook veel vacatures op en tips en zo. Je kan voor de herbalife producten gaan, die moet je dan zelf verkopen, of tupperware, etc. Maar daar moet je van houden. Google anders eens, er zijn zat sites daarvoor hoor, volgens mij ook met echt leuke banen. O'ja, als je thuis bent inhet vertalen dan kan je dat ook thuis gaan doen, misschien is dat iets?
een webshop is toch echts iets voor een lange termijn en met meer verantwoordelijkheden. Dat is niet echt waar ik nu naar opzoek ben. Tnx voor het idee iig.
De vraag is hoe weet ik nou of iets echt betrouwbaar is Heb nu dit gevonden en dit zou ik wel willen doen. http://www.emails-verwerken.nl Iemand ervaring mee hoe dit gaat?
hey ik zit ook thuis en heb het eens nagelezen tziet er idd aantrekkelijk uit, maar heb zo ook wat men twijfels bij de betrouwbaarheid? het lijkt me als je betaalt om je in te schrijven, je er nooit meer iets over zult horen maar als iemand kan bevestigen dat het wel degelijk te vertrouwen is, hoor ik het graag greetz
die emails verwerken is oplichting, zoek maar eens op google, dan kom je veel verhalen tegen op kassa, radar, internetoplichting enz. de bedoeling is dat je een pakket koopt voor 25 euro, op jouw beurt moet je dat zelfde pakket weer aanbieden op internet. er zijn al zoveel mensen ingetrapt! de mensen die dit doen, hebben goed verdient, maar dan wel met het oplichten van andere mensen die een leuke baan zochten als thuiswerker. Als ik jou was zou ik het proberen bij annie.nl dit is een callcenter waarvan het grootste gedeelte van het personeel vanuit huis werkt : je belt mensen voor goede doelen ed. succes
tnx! dat is wel minder zeg! leek me wel lekker makkelijk om te doen. ik heb niet zo'n zin om telefoonwerk te doen. Ff verder zoeken..
Moet eerlijk zijn. Heb me ook weleens ingeschreven voor thuiswerk naast mijn huidige baan om gewoon extra bij te verdienen, maar je word noooooooooooooooooooooooooooit terug gebeld voor werk. Zelf zit je minuten lang aan te telefoon allerlei vragen te beantwoorden (met extra belkosten natuurlijk) maar verder wordt je echt nooit terug gebeld. Weet wel dat mijn moeder vroeger (toen we nog in omgeving rotterdam woonde) rubbertjes (nee niet zulke ) moest uitzoeken. Daar heb ik zelfs bij geholpen dat was leuk. Maar omgeving amsterdam kan je het denk ik schudden.