geintje voor trouwpaar

Discussie in 'De lounge' gestart door , 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo,
    Ik zoek een leuk idee voor een geintje voor een echtpaar wat net getrouwd is, om in hun huis uit te voeren.
    Zoals het hele huis met ballonnen volproppen, maar dan wat origineler.
    Allemaal rollen toiletpapier uigooien in huis, kennen we ook al.
    Of de hele trap vol met biertjes zetten, met een bord "daar moet op gedronken worden", is ook al uitgevoerd.
    Iemand leuke tips?

    Groetjes, Anita
     
  2. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Doorzichtige folie over de wc spannen.
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het hele huis (gang en trap naar boven) vol zetten met plastic bekertjes water.

    moet je dus eerst alle bekertjes legen voor je naar je bed kan.
     
  4. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Als ze een bad hebben, vol laten lopen en goudvissen erin doen! Dat van die plastic bekertjes daar zou ik echt van balen als iemand dat zou doen...
     
  5. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja ik ook.. vlak voordat ik trouw vraag ik gewoon aan iedereen de huissleutels terug ....
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Wat ze bij vrienden een keer gedaan hebben is overal briefjes neerleggen met bv: "hier had confetti kunnen liggen" enz. En dan zo dat je ze nog heel lang overal terug vind.
     
  7. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Door heel het huis wekkers verstoppen waarvan er elk uur 2 afgaan.
     
  8. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Graszaadjes in de planten doen. Dan lijkt er alsof er niets gebeurt is, maar na een tijdje dus wel! :D
     
  9. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha die is goed !
     
  10. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Bij ons is het meestal zeer erg, tot zelf overdreven erg. zoals, de hele slaapkamer uit elkaar halen en die buiten terug in elkaar zetten ( zou ik persoonlijk niet leuk vinden) balonnen met confitie, iets in de stofzuiger steken, en wanneer je dan wilt stofzuigen komt er iets uit ( ik weet niet meer hoe deze precies in elkaar zit, ik zou dit moeten navragen).

    De kussens en de lakens verstoppen, of een hindernissenparcour aanleggen in huis.
    Oja deze hebben we overlaats gezien, het hele huis was ingepakt met wc-papier...
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik ben toch erg blij dat ze dat soort dingen bij ons niet gedaan hebben. Wij hebben gewoon thuis geslapen en dan ben je zo kapot van de hele dag dat je echt niet zit te wachten op een hoop zooi in huis.
     
  12. Marieke21

    Marieke21 Bekend lid

    1 sep 2006
    959
    0
    0
    ik had bij ons de familie ook ten strengste verboden om wat uit te spoken... (gelukkig heb ik nog heel wat zusjes en schoonzusjes die na mij nog moeten trouwen, dus ik had ze anders ook dubbel en dwars terug gepakt.
    (ik heb ook alle huissleutels stiekem weer teruggepakt van degenen die ze hadden :) )
     
  13. Marieke21

    Marieke21 Bekend lid

    1 sep 2006
    959
    0
    0
    Wasbakken en toiletpotten als bloembak laten fungeren, heb ik ook wel eens gehoord.
     
  14. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    vreselijk allemaal, gelukkig hebben ze het bij ons netjes gehouden.
    ik hou alleen van de grappige dingen zoals die biertjes met daar moet op gedronken worden die vind ik echt helemaal top.
    bij ons hebben ze alles versierd en op de mat( woonde in een dichte flat) laggen 2 champagne glazen en er stond een fles champagne bij en allemaal rozenblaadjes 2 rozen lagen er en onze trouwfoto stond erbij was erg leuk.
    en binnen hadden ze ook alles versierd en de toilet zat vol ballonnen en mijn bed lag vol rozenblaadjes.

    succes met bedenken en het uitvoeren.

    groetjes susanne
     
  15. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Pff als ik ga trouwen zeg ik gewoon dat er familie van over ver in ons huis slaapt....
     
  16. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Bij ons hadden ze de matrassen verstopt (ook die van de logeerkamer). Denk je na een dag feesten lekker te kunnen gaan slapen :-?....
    Wat het wel helemaal goedmaakte was het champagne-ontbijt de volgende ochtend, wat minder dat die bezorgdienst al voor 7 uur s ochtends was besteld ;)
     
  17. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    - hele huis inpakken met krimpfolie, zodat ze niet naar binnen kunnen (hebben ze bij vrienden van mijn vriend uitgehaald; het bruidspaar kon er gelukkig erg om lachen!)

    - rijst (vruchtbaarheidssymbool) op het bed gooien (dus onder het dekbed). Als ze dan de huwelijksnacht willen inluiden, moeten ze dus eerst het bed verschonen, anders kun je niet lekker liggen....

    :D :D :D
     
  18. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik zou er flink de pest in hebben in dat soort "geintjes".....dat vind ik nu eenmaal geen humor....sorry
    Toen ik trouwde heb ik de mensen (broers/zussen/vrienden) ook flink duidelijk gemaakt dat wij hier niet van gedient zouden zijn en gelukkig voor hun hebben ze niets gedaan.
     
  19. Clau

    Clau Actief lid

    8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Inderdaad, het hele huis inpakken. Kan ook met landbouwplastic ofzo. En dan een klein tentje in de tuin zetten met een bordje erbij "Just Married". :p
     
  20. Niet meer actief

    hahahaha ik zou er wel om kunnen lachen, vooral al die pogingen om de huwelijksnacht te verpesten door de weg naar de slaapkamer te versperren enzo... maarhgoed ik zou er flink om lachen en ergens anders een plekje zoeken om ons privé feestje na te vieren ;)
     

Deel Deze Pagina