Volgende week testen, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulpje22, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd tulpje !!
    Ik wil graag ook meekletsen hier. Ikzelf heb volgende week dinsdag als het goed is mijn NOD. Ik heb 6 sept me ei gehad en daarna last van buik gehad. Nu de laatste dagen wat duizelig. Verder weinig klachten alleen vandaag merkte ik echt dat mijn stemming wat te wensen overlaat haha. Kheb een kort lontje en dit heb ik eigenlijk altijd op de eerste dag van mijn ms.
    We zijn sinds aug pas begonnen dus voor ons is alles nieuw. Eerste ronde maar ik ben wel benieuwd hoe alles gaat lopen

2. dali1976

dali1976 Lid

14 mei 2011
    41
    0
    0
    Tulpje, van harte gefeliciteerd. Helemaal leuk, ben stiekem wel een beetje jaloers.

Ik heb 21 september mijn NOD. Hoewel ik denk dat de kans zeer klein is dat ik zwanger ben (we hebben een magere klusperiode deze maand) ben ik toch al 4 dagen misselijk en heb last van maagzuur. Maakt het allemaal toch weer spannend.

3. Delta

Delta Niet meer actief

tulpje: gefeliciteerd ! had jij meer afscheiding als ik vragen mag?
    ben benieuwd naar de andere meiden.. hoop dat we allemaal een mooie test mogen hebben..

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Wauwww tulpje, super!!!!!!!!
    Hier sinds enkele dagen een rekkend gevoel in mijn baarmoeder, en af en toe harde steken. Maar vooral erg herkenbaar van bij mijn eerste zwangerschap is de vreemde smaak in mijn mond, de lagerugpijn én mij benauwd voelen als mijn vriend me vastpakt...
    Ik houd je op de hoogte, jij geniet van het prille zwanger zijn, benieuwd hoe je man zal reageren :D

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Tulpjeeeee, GEFELICITEERD!! Helemaal top! Ik las dat jij ook geen klachten had dus misschien is er toch nog hoop voor mij ;)

6. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    wauuwwww gefeliciteerdd!!!! superrr!

7. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Ik heb ook zondag of maandag NOD. Maar had vandaag een positieve ovu test.... Heb geen klachten en t is de eerste ronde met ovu testen dus schrok me rot... 1,5 week lang was ie negatief. Heb zwangschapstesten in huis, maar zie mijn man pas morgenmiddag weer en wil samen testen. Testen jullie allemaal alleen?

8. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    mijn nod is ook maandag
    het is hier ook erg spannend en maak me nu ook erg gek erover
    heb ook veel symptomen dus ben benieuwd als ik zwanger ben maar ff afwachten helaas

iedereen veel s6

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wij testen altijd samen.Het is iets van mijn man en mij samen,daarom willen wij ook samen testen.Om samen heeeeeeeeeeeel blij te zijn of samen de enorme teleurstelling te verwerken.
    Wij hopen ook weer snel een positieve test in handen te hebben!:)Test jij altijd met ovu testen dan?

10. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Nee heb deze periode voor t eerst ovu testen gebruikt... Maar na mn ei (die ik nooit voel) heb ik zo elke 2 a 3 dagen nogmaals getest, stel dat mn ei toch ineens later kwam (las dat dat soms gebeurt), vandaar dat ik gister ook nog even testte. Vandaag of morgen met een zwangerschapstest testen. En als die negatief is maandag of dinsdag nog een keer...
    Verder vind ik het idd ook iets van ons samen, ik vind niet dat ik het recht heb om het eerder te weten dan mijn man... en dat lijkt me ook helemaal niet leuk!

11. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tulpje, gefeliciteerd!
    Wat heerlijk. Hoe heb je het je man verteld? Kon je twee uur wachten? Ben je m gelijk om de nek gesprongen, wapperend met je positieve test? :D

En ja, ik ben ook wel een beetje jaloers. Ik zou graag zwanger willen zijn, maar ik ben gisteren eindelijk ongesteld geworden.
    Maar goed, na al die negatieve testen, ging ik er al lang niet meer vanuit dat ik zwanger zou zijn, maar mn menstruatie bleef wel erg lang uit deze keer... 49 dagen!
    Dus ik ben weer vol goede moed; we kunnen nu weer volgens schema gaan oefenen :p

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

je man zie je vanmiddag? Spannend!
    Ik duim voor je!:)

13. Tulpje22

Tulpje22 Lid

16 jun 2011
    84
    1
    0
    Lieve Dames, bedankt voor al jullie felicitaties erg leuk om te krijgen als je het nog niet meteen aan je omgeving wil vertellen (daar is het nog iets te vroeg voor zegt mijn gevoel), dan is het toch fijn als mensen met je meeleven :)!

Voor de meeste van jullie weer een spannende week, ik hoop en wens jullie ook positieve testen toe!

Ik heb vanmorgen weer een KV test gedaan en het streepje was al donkerder vandaag...het begint nu pas echt tot me door te dringen dat het dan toch echt zo is!

Mijn man kreeg tranen in zijn ogen toen hij de test zag waarop stond zwanger 1-2..

Ik zal nog even opsommen wat mijn klachten waren voor de dames die daar vragen over hadden.

-6 sept, positieve ovulatietest, in de dagen erna heb ik normaal erg zere tepels, deze keer helemaal niet.
    - 12/14 september af en toe lichte steekjes onder mijn buik (maar voor mijn gevoel hadden het net zo goed lichte darmkrampjes kunnen zijn)
    -13/15 september, achteraf gezien ben ik de laatste dagen wel erg moe en al 2 dagen te laat op mn werk omdat ik moeite heb om uit bed te komen.
    -15 sept positieve zwangerschapstest

@ Evaa, ik had voor mijn gevoel niet echt extra afscheiding, niks opvallends in ieder geval.

@ Hoop 42, wat fijn dat je 4 kindertjes hebt, ik hoop dat je met jouw huidige vriend ook binnenkort een wondertje mag krijgen.

@ Thauma, pff positief de volgende ronde ingaan meid! nu heb je tenminste wel duidelijkheid, wel een lange cyclus zeg!

14. tessa5090

tessa5090 Lid

7 jul 2011
    17
    0
    0
    Ladies,

Hier nog één die volgende week mag gaan testen! Heb altijd een cyclus van 27 dagen, dus aankomende donderdag is het zover!
    Ben benieuwd :)
    Weet wel dat je lichaam je aardig in de maling kan nemen hoor, dit is trouwens onze eerste ronde serieus. We wachten netjes af!
    Maar de als ik nou morgen test is de kans toch vrij klein dat ie al positief is of niet? Heb ook wel last van sommige dingen hoor, onwijs pijn me borsten en 's avonds zet me buik helemaal op dat ik echt me knoop los moet doen van me spijkerbroek!
    Vind het allemaal super leuk maar ook zooo eng!! Toch denk ik dan ohh kan ik het allemaal wel, ben ik wel aan toe? Hebben jullie dat nou ook?

Heel veel Liefs!!

En voor de meiden waarbij het raak is "Proficiat".....

Deel Deze Pagina