Lotte wil geen slaapzak meer aan. Merk dat ze de dekentjes erg lkeer vindt, ze ligt heerlijk met d'r bene wijd. Alleen nu is het toch wat kouder en zo af en toe ligt ze iets bloot. Ze draagt nu: romper lange mauw, pyama, sokjes, 2 dekentjes in dekbedovertrek en vanncht zelfs nog een derde dekentje erbij gelegd. Wat denken jullie? Haar kamertje was vanmorgen 14 graden
Onze dochter (mei 2006) wilde een paar maanden geleden ook geen slaapzak meer aan, dus nu ligt ze onder een dekbedje. (dat mag vanaf twee jaar). Verder heeft ze gewoon een romper en een pyjama aan en is het rond de 17 graden in haar kamer geloof ik. Ze voelt nooit koud aan en ze slaapt er prima in. Al denk ik dat ik haar vannacht misschien even een extra maillotje aantrek omdat het nog kouder gaat worden.
Kylian slaapt onder een winterdekbed (zo'n 4 seizoenen geval) en heeft gewoon ondergoed en een pyama aan. Hij blijft gewoon onder zijn dekbed liggen, soms worsteld hij wat (zoals vannacht) en komt hij bloot te liggen en krijgt hij het koud. Meestal begint hij dan in zijn slaap zacht te jammeren en dan dek ik hem weer lekker toe. Groetjes Anita
Sam wil nog wel haar slaapzakje aan. Ze lag wel iedere avond bloot, nu heb ik een dekbedje ipv dekentjes gedaan. Dit blijft veel beter liggen, en ze slaapt nu ook veel langer dan normaal. Nu is rond 8.00 wakker voorheen 6.00 of eerder. Succes
Mijn dochter wil helemaal geen deken op als ze gaat slapen ze schopt ze telkens af , dus ik moet nog wel een slaapzak aandoen .. leg er natuurlijk wel een dekentje overheen als ze slaapt .. denk dat als jou dochter het dekentje goed op houd dat het verder geen probleem is dat ze geen slaapzak meer draagt ..
Onze zoon (2 jaar) slaapt sinds kort onder een dekbedje. Hij heet wel een pyamaatje aan. Wij hebben een vier seizoenen dekbed maar ik heb hem nu onder het herfstdekbed liggen, de winter versie was echt veel te warm voor hem. Liefs Josie
Onder een lekker warm dekbed. Ze kan zichzelf ook al heerlijk in stoppen dat je alleen maar een beetje haar ziet uitsteken. Ik trek hem toch altijd weer een beetje naar beneden als ik naar bed toe ga.
Hier ook gewoon het ondergoed, pyama, dekbed en nog een fleecedeken. Wij zijn nog de zolder aan het verbouwen dus daar is het nu flink koud. Als ze 's morgens uit bed komt heeft ze het lekker warm gehad 's nachts.