waar ligt jullie peuter in/onder te slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stamboom, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lotte wil geen slaapzak meer aan. Merk dat ze de dekentjes erg lkeer vindt, ze ligt heerlijk met d'r bene wijd. Alleen nu is het toch wat kouder en zo af en toe ligt ze iets bloot. Ze draagt nu: romper lange mauw, pyama, sokjes, 2 dekentjes in dekbedovertrek en vanncht zelfs nog een derde dekentje erbij gelegd. Wat denken jullie? Haar kamertje was vanmorgen 14 graden

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Onze dochter (mei 2006) wilde een paar maanden geleden ook geen slaapzak meer aan, dus nu ligt ze onder een dekbedje. (dat mag vanaf twee jaar).
    Verder heeft ze gewoon een romper en een pyjama aan en is het rond de 17 graden in haar kamer geloof ik. Ze voelt nooit koud aan en ze slaapt er prima in. Al denk ik dat ik haar vannacht misschien even een extra maillotje aantrek omdat het nog kouder gaat worden.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Kylian slaapt onder een winterdekbed (zo'n 4 seizoenen geval) en heeft gewoon ondergoed en een pyama aan.
    Hij blijft gewoon onder zijn dekbed liggen, soms worsteld hij wat (zoals vannacht) en komt hij bloot te liggen en krijgt hij het koud.
    Meestal begint hij dan in zijn slaap zacht te jammeren en dan dek ik hem weer lekker toe.

Groetjes Anita

4. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    hier ook ondergoed pyama en een dekbedje, soms wilt ze dr slaapzak aan :S gekkie

5. Hier hempje en onderbroek, pyamatje en dan een gewoon dekbed.

6. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Sam wil nog wel haar slaapzakje aan. Ze lag wel iedere avond bloot, nu heb ik een dekbedje ipv dekentjes gedaan. Dit blijft veel beter liggen, en ze slaapt nu ook veel langer dan normaal. Nu is rond 8.00 wakker voorheen 6.00 of eerder.
    Succes

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Mijn dochter wil helemaal geen deken op als ze gaat slapen ze schopt ze telkens af , dus ik moet nog wel een slaapzak aandoen .. leg er natuurlijk wel een dekentje overheen als ze slaapt .. denk dat als jou dochter het dekentje goed op houd dat het verder geen probleem is dat ze geen slaapzak meer draagt ..

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    onder een dekbed met kussen

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier doen we 's avonds fijn de deken op, maar 's ochtends altijd te vinden op de deken....

10. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Onze zoon (2 jaar) slaapt sinds kort onder een dekbedje. Hij heet wel een pyamaatje aan. Wij hebben een vier seizoenen dekbed maar ik heb hem nu onder het herfstdekbed liggen, de winter versie was echt veel te warm voor hem.

Liefs Josie

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier slapen de meiden heerlijk onder een dekbed.

Kwebbel

12. een vierseizoenendekbed. En als je dan gaat kijken, ligt ze er zo heerlijk onder.

13. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Onder een lekker warm dekbed. Ze kan
    zichzelf ook al heerlijk in stoppen dat je
    alleen maar een beetje haar ziet uitsteken.
    Ik trek hem toch altijd weer een beetje naar
    beneden als ik naar bed toe ga.

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook gewoon het ondergoed, pyama, dekbed en nog een fleecedeken. Wij zijn nog de zolder aan het verbouwen dus daar is het nu flink koud. Als ze 's morgens uit bed komt heeft ze het lekker warm gehad 's nachts.

Deel Deze Pagina