de hik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaakkoningin, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    Hallo,
    hebben jullie dat ook? Ik heb sinds ik zwanger ben, dus echt al vanaf het begin, constant de hik als ik zit, sta of loop. Op straat, in de bus, maakt niet uit en ik kan er niets aan doen....

2. chila

chila Niet meer actief

Oh, dat lijkt me echt irritant!
    Ik heb er gelukkig geen last van

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geen last van gelukkig! Lijkt me echt mega irritant, hoop voor je dat t snel over is!

4. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik heb er zelf geen last van maar wel gehoord dat het veel bij zwangeren voorkomt. De kleine heeft bij mij wel regelmatig even de hik doordat hij vruchtwater drinkt, dit voelt erg grappig aan.
    Je kan erop letten dat je zo weinig mogelijk koolzuurhoudende drinken drinkt en je eten in meerdere porties over de dag verdeelt.
    Mocht je er erg veel last van hebben dan heeft de apotheker misschien nog een drankje dat er tegen kan werken maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    ik heb het nu sinds 2 dagen. Hoop dat het overgaat. Irritant!

6. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Wat vervelend zeg! Ik heb het nooit gehoord (tenminste niet in deze mate).
    Maar je kan nu dus eigenlijk alleen liggen?

7. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    nou, ik ga ook wel naar buiten en zit ook enzo. maar dan kijken mensen wel gek op als ik opeens keihard sta te hikken op straat. op een gegeven moment krijg je er maling aan... ;) Voel me net prinses Fiona uit Shrek af en toe ;)

Deel Deze Pagina