Hallo, hebben jullie dat ook? Ik heb sinds ik zwanger ben, dus echt al vanaf het begin, constant de hik als ik zit, sta of loop. Op straat, in de bus, maakt niet uit en ik kan er niets aan doen....
Ik heb er zelf geen last van maar wel gehoord dat het veel bij zwangeren voorkomt. De kleine heeft bij mij wel regelmatig even de hik doordat hij vruchtwater drinkt, dit voelt erg grappig aan. Je kan erop letten dat je zo weinig mogelijk koolzuurhoudende drinken drinkt en je eten in meerdere porties over de dag verdeelt. Mocht je er erg veel last van hebben dan heeft de apotheker misschien nog een drankje dat er tegen kan werken maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Wat vervelend zeg! Ik heb het nooit gehoord (tenminste niet in deze mate). Maar je kan nu dus eigenlijk alleen liggen?
nou, ik ga ook wel naar buiten en zit ook enzo. maar dan kijken mensen wel gek op als ik opeens keihard sta te hikken op straat. op een gegeven moment krijg je er maling aan... Voel me net prinses Fiona uit Shrek af en toe