Slapen en Eten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb 2 vraagjes.

Hoe ziet het schema er van jullie kindjes uit kwa eten en slapen.

Daan die slaapt 's morgens goed maar 's middags is een ramp om half 5 word die zo moe dan valt hij overal in slaap valt. Dus breng ik hem naar bed om hem om 6 uur weer wakker te maken waardoor hij pas weer om 9 uur weer slaapt. tot de volgende ochtend 530.

Daan zit nu op 4 flessen als ie doorslaapt en 5 als hij niet door slaapt.
    2 fruit happen 1 groente en 2 boterhammen 3 flessen thee en 1 lange vinger. en een bakje appelmoes.

Zelf vinden we het veel maar is dat het ook.

Hij speelt de hele dag kruipt de hele dag door de kamer en loopt langs de tafel en bank.

Wie kan me helpen met deze vragen.

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik vind het ook behoorlijk veel jah..
    Britt is nog 10maanden oud maar 7
    maar Britt zit op 3 flessen 200/210 en 120cc
    1x fruit
    1x broodje
    1x warme hap
    soms toetje
    en 100cc diksap per dag.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik dacht als ze goed brood aten en na 6/7 maanden dat ze dan overgingen op 3 flessen? dat zei het cb laatst tegen mij

maar goed ons zoontje is bijna 5 maanden en dit is zijn schema

9.00 fles
    10.00 slapen tot 12.30
    13.00 fles
    14.00 slapen tot 15.30
    15.30 fruit of groente
    17.00 fles en wakker tot laatste fles (meestal)
    19.30 laatste fles en meteen naar bed

4. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Dat bakje appelmoes zou ik echt proberen niet te geven. Daar zit echt zo veel suiker in. En 2 fruithappen lijkt me ook niet echt nodig. Bedenk dat in fruit ook suikers zitten....
    Zonde om hem nu al zoveel zoetigheid te geven. Kijk in fruithapjes zitten fruitsuikers, maar in appelmoes is nog heel veel suiker toegevoegd.
    Verder lijkt me die thee die je geeft juist weer wel heel goed. En 5 flessen, maar ook 4, lijkt me ook wat veel. Ik weet natuurlijk niet hoe groot die flessen zijn, maar ik ga uit van 180/6... En als ik dan naar zijn leeftijd kijkt, lijkt me dat hij eigenlijk aan 2,5 a 3 flessen genoeg zou moeten hebben....
    Maar goed, als jij merkt dat dat te weinig is, moet je hem het gewoon geven natuurlijk. Maar als ik het zo bekijk, vind ik het allemaal wel erg veel inderdaad.
    Succes ermee....
    x Linda

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Appelmoes krijgt daan als hij zijn potje groente goed heeft gegeten een ander kindje rijgt een Danoontje hij krijgt appelmoes ivm allergieen.
    Daarom krijgt hij ook veel fruit in vervanging van een liga of wat je anders geeft bij een kindje wat geen allergie heeft.

Daan krijgt 210 flessen nutramigen dit is veel lichter verteren daarom nog zoveel.

Ik zal eens proberen om de flessen te verminderen want die ben ik ook zo beu :).

Deel Deze Pagina