hALLO JA HET IS DOM MAAR HAD al testen besteld. Maar kwam bij openen erachter dat ze van Romed zijn echt dom achteraf. Maar er staat duidelijk een tweede streepje. Wat nu? Kan ik nu gaan juichen of niet o ik ben zo bang voor een vals test resultaat. Moet ik nu nog een keer testen? Help A.U.B groeten jennie72
ik zou hier op de site via de webwinkel zwangerschapstesten bestellen dat zijn goeie en ook erg betrouwbaar, dan kan je daar nog een keer mee testen, heb vaker gehoord dat die van romed niet betrouwbaar zijn!
volgens mij moet je 2 gelijke strepen hebben bij romed .....anyway ..ik zou als ik jou was gelijk naar de drogist rennen voor een nieuwe test ..kan je trouwens een foto plaatsen van je test ??
Ik zou lekker een nwe test gaan halen bij de drogist! Let op..CB-digitaal zijn errug fijn , maar testen pas laat he Succes!
Hai, weet niet hoe ik dat moet doen. Sorry foto maken gaat dan nog,maar de rest. Ik ga het proberen. Sorry ben een beetje aan het huilen. Weet het niet meer zo goed allemaal. Sta echt te sjeken. En die tweede lijn staat er echt best wel duidelijk en en zelfde kleur als die controlestreep. Ik heb nog nooit een tweede lijntje gezien. groeten jennie72
Ow meid....wat spannend!!!! Niet gaan werken joh....eerst een test halen!!!!! Nee hoor, geintje....maar ik duim voor je hoor!!!
Wat is er zo slecht aan die testen dan want er staat op die site dat ze zeer betroubaar zijn. Ik heb niet de midstreamtest gebruikt maar de dipstick? groeten jennie72 anders zouden ze ze niet mogen verkopen vind ik
Helaas kunnen de dipsticks foute uitslagen geven... Misschien even in de zoekmachine doen, want er is een heel topic over dit onderwerp geweest....
Hoi Jennie, Als je mij je adresgegevens even stuurt in een pb'tje dan stuur ik vandaag (gratis) een test naar je toe. Die heb je dan morgen in huis en kun je morgen nog een test doen. Probeer rustig te blijven, niet huilen en het komt allemaal goed Dikke knuffel, Lotte
Ik zou idd nog een andere test doen als ik jou was. Als die ook positief is, kun je heel hard gaan juichen!!!! Ik duim voor je......sterkte nog even @Lotte, lief hoor, dat je een test gaat opsturen .
nou dat ik kei lief van je Lotte ....Jennie niet huilen meissie ..gewoon opnieuw testen als je de test in huis hebt ..suc 6 ..ik duim voor je
Bedankt meiden jullie zijn schatten maar durf niet meer. Ben echt bang nu. Ik ga werken. Ben wel van streek maar ja moet gewoon even doorzetten. Groeten jennie72
Werkse Jennie...maareehh..stuur je eerst je adres nog even naar Lotte dan????? Want nu ben ik wel errug nieuwsgierig hoor....