nou spannend zeg succes jennie ik persoonlijk zou niet kunnen werken hoor eerst ff naar de drogisterij rennen hihi ben benieuwd jackie
Jennie, heel veel succes met testen morgen! Laat je ons het weten? Ik ga in ieder geval voor je duimen @Lotte: Je bent een lieverd!!!! Liefs An
Hoi Jennie, Veel succes morgen met testen. Ik hoop voor je dat het een positieve test mag zijn. En Lotte, ik vind het echt top van je hoor, dat je meteen een test opstuurt. Groetjes, Jaycey
Hallo dames,jullie hadden gelijk ben niet wezen werken kan me niet zo goed consentreren. Dit is geweldig maar met een nara bijsmaak die domme Romed testen!!!!!! Ik heb eeb nieuwe test gedaan en ook deze zegd een tweede streepje wel vaag maar goed. Hou me ten goede. Ik zal als die andere test binnen is zo snel mogelijk weer testen. D etweede test wasvan een aphotheek. Ik durf het nog steeds niet hardop te zeggen het dringd nog niet tot me door denk ik. Nog steeds bang dat het een slechte grap is. Nou ja we zien morgen wel weer. groeten jennie72
een vaag streepje is een streepje hoor en zeker gezien je cyclusbanner die aangeeft over 2 dagen testen,dus dat het streepje nog wat vaag is lijkt me normaal dan... apotheek huismerk testen heb ik goede ervaringen mee een (voorzichtig) gefeliciteerd van mij hoor!!!! chrizzzzy
echt heel spannend ja! maar jennie ik denk wel dat t goed nieuws is hoor, al zijn de streepjes heel vaag.. dus voorzichtig feliciteer ik je ook alvast!
Hai ik heb iemand gesproken en die is van dit forum en heeft altijd die Romed testen gebruikt en volgens haar zij ze wel goed. Zij vind ze heel betrouwbaar dat vind ik dan weer gek. ik snap er niets meer van. En word er ook gek van. Ik moet ven tot mijn zelf komen vandaag. Morgen weer een dag. Ik heb hier zo,n dubbel gevoel over. Help ik word er krankmiorem van. groeten jennie72
Jennie, probeer een beetje rustig te blijven.... Je gaat je er zo niet veel beter door voelen ( ja, ik weet het, ik heb makkelijk praten... ) De tweede test die je gedaan hebt gaf ook een tweede streep aan? Was die test van Clearblue? Die schijnen ook erg goed te zijn..... Sterkte en succes Liefs An
Jennie meid,probeer je kalm te houden,ik heb hier een heel goed gevoel over! Als de 2e test van de apo was en je hebt daar ook een streepje,kan het bijna niet meer missen meid!!! Heel veel succes morgen,maar denk niet dat je dat nodig hebt! @Lotte;Je bent een kei,meid!!!
Nou Jennie, dat gaat echt wel de goede kant op....!! Streep = streep!! Zal heel hard voor je duimen!! Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid! Snap wel dat je je aandacht er niet zo bij kan houden. Zou ik ook hebben. Heb je ook verdachte klachten?? Ik hoor (lees) het morgen wel. Liefs, Corina
En ja ik heb wel klachten maar niet zo erg en juist daarom dacht ik misschien ben ik wel zwanger snap je? wel last van borsten, wat duizelig maar dat was het dan ook wel. Morgen hoop ik dat die test binnen is en dan voor de laatse keer testen want ik blijf niet bezig :x Ikben ook een beetje boos op mijn zelf dat ik die testen in huis heb gehaald, ze zouden ze moeten verbieden!!!!!!!!! Nou ja het komt wel goed en bedankt he dames. Echt tof van jullie!!!! groeten jennie72
He lieverd, Ik duim echt heel hard voor je. Het moet gewoon raak zijn. Maar we wachten gewoon "geduldig" samen af tot morgen. Liefs Neia
ooo, wat moet dit een vreselijk spannend moment zijn voor je. ik denk aan je (niet dat het helpt, maar toch) misschien werkt duimen idd beter
als de test morgen indd positief is, wil ik je hier in Almere horen juichen oke succes met die langste 24 uur in je leven.
Hallo dames bedankt maa rmisschien moet ik nog wat langer wachten met testen danis hij beter te zien maar de eerste test was positief dat is het enige wat teld voor mij!!!!! Jullie zij schatten echt waar. Dan gaan we maa rmet zij alle duimen. groetenn jennie72