volgens de test ben ik zwanger maar Romed. Help!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hello lady,s ik heb de klantenservice van Romed gebeld, en het was een aardige mevr die mij hielp. Zij vertelde mij dat het heel jammer is dat die verhalen de ronde doen want het word vaak verkeerd begrepen die dipsticktesten want er komt echt alleen een tweedestreepje als hij positief is het rottige is dat hij ook roze van kleur moet zijn en dat word vaak verkeerd begrepen of mensen doen die test niet goed, gebeurd ook heel vaak. Ze pakte een nieuwe uit het magazijn haalde hem eruit en zag echt geen streepje ze had hem in het water gezet. Ze betreuren het de gang van zaken maar er zijn ook veel mensen die een positief verhaal over die dipstiks te vertellen hadden en dat ze als zeer gebruiksvriendelijk uit de bus komen. Goedkoop ook. Ze raadde me aan er nog 1 te doen morgen of 2 maakt niet uit en moest haar op de hoogte houden!. Dan konden ze die ervaringen weer gebruiken ze houden ook regelmatig een enquete.
    Daar komt hij goed uit de bus!We zien het morgen wel weer!!!
    groeten jennie72

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Erg netjes, Lotte!

@ Jennie, kalm maar meissie [​IMG] Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met jou ;)

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Jennie,

Alvast een voorzichtige felicitatie. Het kan bijna niet anders dan dat het toch raak is. Hoe laat komt de postbode morgen? Dan ga ik achter mijn computer zitten om op het goede nieuws te wachten.

Groetjes, Jaycey

4. Niet meer actief

Hai dames das lief Jaycey, maar ik denk dat het beter is om nog een dag of wat te wachten voor het HCG. Ik wil morgen wel die andere Romed test gebruiken ik heb ze niet voor niets gekocht he! en dan in het weeknd die andere van Lotte. Ik denk dat dta het verstandigst is. Jullie horen nog van mij!!!!!!!
    groeten van jennie72 ;)

5. Niet meer actief

Heb het hele topic doorgelezen en hoop met je mee dat alle andere tests positief zijn!
    Enne wat goed van Lotte!
    Hear hear! =D>

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goh Jennie, kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen!!! Maar ik heb toch wel stiekum de hoop dat het weleens raak zou kunnen zijn voor je hoor ;) Super van je Lotte, dat je een test naar Jennie hebt gestuurd!!! Ik ben benieuwd....

7. Niet meer actief

Ahummmmm dames, ik heb er vanmorgen nog een test gedaan, ik had er 2 liggen. En ook volgens die test ben ik zwanger. Nou dan ga ik maar juichen want 2 testen die het zelfdezeggen dan ga ik er maar van uit!!!
    Het lijkt me vreemd dat alle twee de testen het zelfde zeggen!
    Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zie dubbel!!!!!!!!!!!!
    Zo fijn gevoel he ongeloofeloos!!!!!!!!!!!!ik sta nog steeds te sjaken!!!!!!!! :confused: :confused: :eek: :eek: :eek: :eek: Ik zal die test van Lotte Zondag nog wel doen maar ga toch stiekem wel juichen.
    Groeten van een zeer blije jennie72 ;) :D :D :D :D

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd meid. en doe die test van lotte nou. kan je dit weekend echt genieten..

9. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ik had je al (voorzichtig) gefeliciteerd maar nu nog een keer goed GEFELICITEERD!!!!

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gefeliciteerd Jennie!!!!

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Van harte!!! [​IMG]

12. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Jennie,

Van harte gefeliciteerd hoor. Ga er maar lekker van genieten. Fijne dag verder.

Groetjes, Jaycey

13. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Joehoe! Zwanger! Van harte meis...

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Super meis!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!
    Dan waren alle symptomen toch ergens goed voor.... :D

15. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik heb je topic ook ff helemaal uitgelezen en ik herkende gewoon mezelf hierin.die spanning voelde ik gewoon weer. :p

ik had precies hetzelfde wat jij had en zit nu alweer in de laatste loodjes . 8)

ik wens je heel veel succes verder met je zwangerschap en

GEFELICITEERD MEID.geniet er lekker van. :) :D

16. Niet meer actief

hallo alle dames Loesmari bedankt he en jij veel succes met je bevalling.
    Ik voel me zo gek maar ben nog steeds bang dat dit een droom is en ik word weer wakker geschud!maar ja komt goed ik voel ook erg goed.
    groeten jennie72

17. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    GeFelICiteeRd!

18. Niet meer actief

Joepieeee! Gefeliciteerd!

19. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ook ik heb de topic ff helemaal gelezen, zo was het precies hetzelfde bij mij (ik heb het toevallig gisteren nog even allemaal teruggelezen)
    Ik had ook een paar vage testjes... en iedereen maar zeggen: "Je bent zwanger, hoor...!" "'N streep is 'n streep" "gefeliciteerd!"
    Maar toch niet echt kunnen geloven... en nu:
    Nu mag ik al thuis bevallen....

GEFELICITEERD!!!! Geniet dr van!!!

Liefs Niki

20. liesbethLG

17 jul 2006
    62
    0
    0
    van harte gefeliciflapsteert!!

Deel Deze Pagina