Na 14 rondes proberen en twee miskramen had ik afgelopen maandag een positieve test!. Het was eigenlijk al na de laatste menstuatie dat ik een soort rust over mij heen kreeg dat het deze ronde zou lukken. Anderhalve week hierna kreeg ik last van een soort van menstruatiepijn en zat mijn broek al niet meer lekker. Langezaam werd dit steeds duidelijker en kwamen er meer klachten bij ( opgezwollen buik, aankomen in gewicht en pijnlijke groter wordende borsten) 3 weken en 4 dagen na mijn vorige menstruatie testte ik posietief met de kruitvat testen (2 voor 5 euro). Ik heb een onregelmatige cyclus van tussen de 3 en 5 weken. Helemaal blij natuurlijk!, eerste test op maandag, tweede op woensdag ook positief, ik werd ook wat vermoeider dus had er goede hoop op dat het goed bleef gaan gaan. Donderdag steken in mijn buik en vagina en 's avonds geen opgezette buik meer, ook de pijnlijke opgezette borsten werden minder. Vrijdag ochtend erg verdrietig, bijna geen klachten meer.... ik verwachtte dan ook snel mijn 'menstruatie' Toch maar om een test gedaan (weer kruitvat 2 voor 5 euro) en deze smiddags gedaan: weer positief..., huisarts gebeld en daar een test gedaan, deze was ook positief, vanochtend (zaterdag) weer getest ook positief. Nu mijn vragen: Het lijntje van de kruitvat test blijft het zelfde: duidelijk aanwezig maar iets lichter als de controlelijn, is dit normaal of moet deze net zo donker worden? of in iedere geval donkerder? Ik blijf een soort menstruatiepijn en rugpijn houden maar de pijn in mijn borsten is een stuk minder, wie had dit ook ? en hoe is dit afgelopen? graag ervaringen Hoelang na het afstoten van het vruchtje duurd het voordat je gaat bloeden? Hoelang blijft een test positief als het vruchtje als is afgestoten zo vroeg in de zwangerschap? uitgaande van dat ik nu vier weken ben. Ben zo onzeker, durf niet te hopen en wil graag realistisch blijven, hoop dat iemand mij kan helpen...
Na 14 rondes proberen en twee miskramen had ik afgelopen maandag een positieve test!. Het was eigenlijk al na de laatste menstuatie dat ik een soort rust over mij heen kreeg dat het deze ronde zou lukken. Anderhalve week hierna kreeg ik last van een soort van menstruatiepijn en zat mijn broek al niet meer lekker. Langezaam werd dit steeds duidelijker en kwamen er meer klachten bij ( opgezwollen buik, aankomen in gewicht en pijnlijke groter wordende borsten) 3 weken en 4 dagen na mijn vorige menstruatie testte ik posietief met de kruitvat testen (2 voor 5 euro). Ik heb een onregelmatige cyclus van tussen de 3 en 5 weken. Helemaal blij natuurlijk!, eerste test op maandag, tweede op woensdag ook positief, ik werd ook wat vermoeider dus had er goede hoop op dat het goed bleef gaan gaan. Donderdag steken in mijn buik en vagina en 's avonds geen opgezette buik meer, ook de pijnlijke opgezette borsten werden minder. Vrijdag ochtend erg verdrietig, bijna geen klachten meer.... ik verwachtte dan ook snel mijn 'menstruatie' Toch maar om een test gedaan (weer kruitvat 2 voor 5 euro) en deze smiddags gedaan: weer positief..., huisarts gebeld en daar een test gedaan, deze was ook positief, vanochtend (zaterdag) weer getest ook positief. Nu mijn vragen: Het lijntje van de kruitvat test blijft het zelfde: duidelijk aanwezig maar iets lichter als de controlelijn, is dit normaal of moet deze net zo donker worden? of in iedere geval donkerder? Ik blijf een soort menstruatiepijn en rugpijn houden maar de pijn in mijn borsten is een stuk minder, wie had dit ook ? en hoe is dit afgelopen? graag ervaringen Hoelang na het afstoten van het vruchtje duurd het voordat je gaat bloeden? Hoelang blijft een test positief als het vruchtje als is afgestoten zo vroeg in de zwangerschap? uitgaande van dat ik nu vier weken ben. Ben zo onzeker, durf niet te hopen en wil graag realistisch blijven, hoop dat iemand mij kan helpen...
Hallo. Ik zou zeggen... Bloed laten nemen bij huisarts... Zowel HCG als progesteron... daar kan je al meer van afleiden... Groetjes
het menstruatie achtige gevoel is heel normaal, dit had ik ook en lees ik vaker op het forum. ik kan je mss geruststellen door te zeggen dat ik dus helemaal géén kwaaltjes had tijdens alle 2 de zwangerschappen. de middelste werd uieindelijk een mk. alleen mijn borsten werden iets gevoeliger en dan was het ineens weer weg. ook ik dacht dat steeds van "ohjeee" maar dat is gewoon goed gekomen. je niet te veel zorgen maken en het streepje op de test wordt vanzelf wel donkerder. bij 4wk was hij hier ook nog niet knal, geloof pas bij 4wk en een paar dagen.. succes!!
hey bij mij blijft de teststreep ook lichter als de controlestreep dus zal niks geks zijn aangezien ik bijna op 10 weken zit en een kloppend hartje heb gezien. In je hcg heb je op een dag pieken zitten maar ook deze stijgen in de weken en en nemen ook weer af en dit is bij iedereen verschillend.
Het hebben van veel/weinig/geen symptomen zegt niets over het goed/slecht verlopen van je zwangerschap. Ik heb bij mijn zwangerschappen eigenlijk nooit echt heftige symptomen gehad, hooguit ongipijn (groeiende baarmoeder) en wat vermoeidheid. Pijnlijke borsten heb ik alleen bij mn tweede dochter gehad. Ik heb toch echt twee gezonde dochters gekregen, helaas was mn derde zwangerschap een ander verhaal (zie onderschrift) Ik begrijp je onzekerheid, maar het zegt allemaal niets.....Dus probeer gewoon te genieten van je zwangerschap! Gefeliciteerd
Hoi, Idd, de symptomen die komen en gaan. Ik had voor mijn NOD ook veel last van mijn borsten, dan is dat weggetrokken en daarna weer teruggekomen. Week 4 en 5 waren klachtenvrij, tot week 6 aanbrak en dan kwam misselijkheid en hoofdpijn etc. piepen. Ging ook weer voorbij en nu is het vooral moe zijn en de borsten die weer gevoeliger zijn. Je lichaam wordt ook gewend aan dat HCG dus je voelt die kwaaltjes niet de hele tijd. Ik zou ook niet de hele tijd blijven testen, daar wordt je alleen maar gek van.
Het blijven natuurlijk spannende weken die je erg onzeker kunnen maken. Vooral als je er al zolang op wacht. maar de menstruatie-achtige pijnen horen er vaak gewoon bij. En die streep, bij mij is hij altijd heel licht gebleven. Ik keek er de eerste 2x zelfs overheen. Eerste test zelfs helemaal weggelegd dachtende dat deze negatief was. 3 dagen later test in eerste instantie weggelegd maar bij later nogmaals goed bekijken in het goede licht zag ik pas dat deze positief was (en de 1e die ik nog had liggen was dit ook al...) Maar ik heb nu toch echt een flinke buik! Ook dat hoeft dus niets te betekenen.
Een streepje is een streepje!! Hoe licht die ook is! En idd.. Wat de meeste hier al zeggen..de eerste (daarom heten het ook eerste) symptomen komen en gaan! Bij de een blijven ze hangen bij de ander niet. Tijdens de zwangerschap van m'n dochtertje was ik moe en pijnlijke tepels.. Dat laatste was niet zo gek lang.. De moeheid wel wat langer maar niet de hele zwangerschap! Verder nergens last van gehad! Dus ik zeg.. Gefeliciteerd!!
Dubbel geplaatst. Deze doe ik dicht. Zie regels! http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/377963-help-symptomen-worden-minder-komt.html Lotte