heb net de verloskundige gebeld en heb met 7 weken een afspraak staan beter iets als niets dan maar. je hoort het indd vaker kaboutertje bedankt
7 weken??? Heb je een gyn anders bel je daar toch heen? Ook als je geen gyn hebt kan je naar het zh bellen en je verhaal doen. Zeg dat je er helemaal niet gerust op bent en vraag of je elke of 2x per week een echo mag. Je kan dan igg zien of het groet. En ik zag bij kk bij 5w4d al een hartje kloppen. Dus bellen en zeuren als een echo jou een goed gevoel geeft, want zeker op deze termijn kunnen ze echt al wel wat zien hoor! ( mss geen hartje maar wel lengte meten)
jeetje dan moet je nog wel wachten, ik zou ook wat meer op mijn strepen staan. heb je in jou omgeving geen pret buro, waar ze ook vroege echo's maken. bij 3d4y, doen ze dat wel. google maar is
Hey ik zit in hetzelfde schuitje...gister bloedverlies gekregen maar ook geen krampen. Zk gebeld want ga naar een gyn......nee mevróuw we zien nu nog niks en kunnen niks doen. Ik vond dit niet normaal.......vk gebeld en daar kan ik vanmiddag al terrecht! Niet dat er zoveel te zien is maar op zijn minst kan ze kijken of het eventueel op de juiste plek zit en waar het bloed vandaan komt. Succes en ik hoop dat het voor jou goed afloopt.......Hier weet ik het niet.....ga maar uit van het ergste.
volgende week donderdag mag ik met 6w 5d maar moet eind deze week eerst nog een zwt doen net of dat wat uitmaakt zo kort na de bloedingen. maar heb ook verschrikkelijk last van opstipatie weet niet of dat ermee nodig kan hebben durf de verlos niet te vragen bang dat ze de echo intrekt. love23 had jou verhaal ook al gevolgt jij mag vanmiddag om echo super hoor weet je mis een beetje hoe het lijkt!! ben echt zo bang dat ze me een zeur vinden heb ze dit weekend wel 8 keer gebeld ze waren namelijk ook mijn verloskundigen bij mijn dochters maar toen had ik niks om ongerust over te hebben dit lijkt niks op de zwangerschappen van hun maar mocht niet vergelijken ze vonden het wel heel vreemd dat de bloedingen steeds stopten bij een miskraam liep het bloed ergewoon uit niet alleen als je plast werd me vertelt. nou love23 en lotgenoten ik duim voor ons
Gek van die test. Normaal is die toch juist onbetrouwbaar? Je test vaak posi terwijl je al een mk heb gehad dis dat is vreemd? Ja gelukkig wordt ik serieus genomen ...... Ja ik lees allemaal verschillende verhalen over een mk dus ik weet het niet...
Dit is absoluut niet waar! En een test: hij kan nog heel lang + blijven ook al ben je het kindje al verloren.
ja ik weet het meiden daarom weet ik niet wat ik ervan moet denken kan gewoon niet op hun woord geloven zeg maar
ik heb vorig jaar november een miskraam gehad.begon ook echt veel te bloeden, maar zonder kramp en bij de echo was echt niks meer te zien hoor en het bloeden kan echt met pauze's.en als je al zolang bloed dan zou ik van het ergste uitgaan kan het alleen maar mee vallen. ik teste trouwens in december vorig jaar nog positief van de mk.van november. ik ga voor je duimen dat het goed is maar ben er bang voor meid.knuf
he esje maar kreeg je nog wel steeds meer zwangerschapssymptomen erbij. heb de eerste bloeding 30 nov gehad en dan afgelopen weekend weer wat. ik ga verder ook van het ergste uit hoor ben blij dat ik voor de kerstdagen meer weet. maar de testen werden na de eerste bloedingen positiever. mijn verlos maakt mij in de war
ja 2x 2 dagen kaboutertje maar weet gewoon niet meer wat ik moet denken op school begon ik te huilen een vriendin begon over kinderen zei is zwanger of ik nog 1 met mijn viend samen erbij wou hebben ben zo emotioneel maar mijn vertrouwen in deze zwangerschap is vandaag helemaal weg
Ik had precies hetzelfde bij het begin van deze zwangerschap. Mijn verloskundige zei mij duidelijk dat het toch echt 2 kanten op kon, zwanger (en dus misschien innesteling), maar ze zei ook duidelijk dat het ook een miskraam kon zijn. Testen kunnen dan nog 6 weken positief blijven. Steeds opnieuw testen had dus écht geen zin. Raar dat jouw verloskundige zo'n ander beleid heeft dus. Ik mocht een dag later voor een inwendige echo komen. Toen was er een vruchtzakje te zien (5+3 wk). Toch zwanger! Twee weken later een kloppend hartje.
Idd mausi.....vindt het ook vreemd dat een vk dat zegt. Mijn vk heeft daar niks over gezegd. Dan had ze beter bloed kunnen prikken. Hoe is het nu ts?
moet van haar morgen nog een test doen als die nu nega is moet ik haar bellen en gaat de echo niet door, maar dat ga ik niet doen zeg gewoon dat die nog positief is wil gewoon dat ze kijkt hoe het lijkt. vind dat ik niet normaal word behandelt moet nog 1 week wachten voor ik meer weet. ga niet nog meer onodig geld uitgeven aan een test die toch positief is ookal heb ik een miskraam. maar weet zeker dat ik nog geen vruchtje of stolsel ben verloren dus wil dat ze dat dan nakijken en anders wat aan doet want ik wil verder en een leuke kerst tegemoet niet denkent dat ik mis nog een vruchtje verlies. ben een beetje klaar met die verloskundigen van mij ze weten niet waar ze over praten want zelf hebben ze nog geen kinderen!!!